Sayfalar

31 Temmuz 2012 Salı

Asfalt dünya: )

Geçen gün benim için çok ilginç bir gündü. Aslında biraz yoğun ve karışık günler geçirdiğimizden çok da üstünde duramamıştım.

Şirkette bir firma ile anlaşma yapmaya çalışıyordum, karşı firmanın müşteri temsilcisi ile konuştuk, gorustuk bir kaç kere. Her görüştüğümüzde "ben bunu nerden tanıyorum" diye söyleniyordum kendi kendime, "sanırım daha önce öğrenci iken çalıştığım yerlerden filan gördüm diyorum" sonrada. Tabii tüm aklım babamda olduğundan çok da üstünde durmuyorum kendimce sorgulamaların.

Dün jeton düştü: )

Ben yıllar yıllar önce üniversitede öğrenci iken, bahar şenliklerinde bulutsuzluk özleminden sonra bir akşam kemancı da asfalt dünya'yı dinlemeye gittiğimde gitarda bu genç vardı: ) Yada ben öyle hatırlıyordum, en azından ordan yüzü tanıdık geliyordu. Bir sonraki görüşmeye kadar dayanamadım ve mail attım kendilerine. Ve evet tahminim doğru idi.
Daha çok gençken müzikleri ile tanıştığım, henüz güzellikleri tüketilmeyen, eskitilmeyen en sevdiğim parçaları seslendiren grubun gitaristi ve aynı zamanda kurucusuydu karşımdaki: )
Tabii "ben sizi benzetiyor muyum yoksa siz o musunuz" diye mail atınca, "çok şaşırttınız beni" diye geri dönüş aldım, ama "evet ben o kişiyim" dedi: ) Çok heyecanlandım.
Sahnede bana göre devleşiyorlar. Bunlar gibi bir kaç grup daha var öyle dinlediğim. Mesela suitcase de bana göre çok iyiler.


Benim böyle çok da uluorta gezinmeyen, biryerlerde gizlenmiş, henüz çok kişi tarafından keşfedilmemiş ve beni dinlerken başka alemlere götüren kaliteli müzik ve sözlerle donatılmış şarkılara, gruplara karşı zaafım var sanırım.
Aslfalt dünyada bunlardan biri, 2007 de bir albumleri çıkmıştı. Sanırım yeni albümleri de yolda imiş ve Eylülde konserleri başlayacakmış ve ben sanırım misafirleri olacağım: ))

Düşünsenize "en güzel hayalini seç dolaptan üstüne giy, ne güzel yakıştı bak üstüne"  diye bir söz yazılıyor ve müzikle birleştiriliyor ve dile dökülüyor.  Daha ne olsun: )

15 yorum:

  1. ne hoş tesadüf ayrıca senin bu zaafım dediğin özelliğin sayesinde paylaşımın tadi ile ben de yeni bir grup ile tanışmış oldum , teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) Bir de bendeki heyecanı düşün Gonca: )

      Tüm şarkılarını dinle derim, hepisi birbirinden güzel.

      Sil
  2. ve senin sayesinde bu güzelliği dinleyerek bloglarda geziyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) Çok mutlu oldum ben de şindik: )

      Sil
  3. çok severim... 110'u da tavsiye ederim ve Multitap ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de: )

      110 u bılıyorum, hatta kontrol diye bir albumlerı vardı degıl mı onların?

      Sil
    2. ben youtube üzerinden dinliyorum hep. o yüzden albüm isimleri hakkında fikrim yok... ama çok beğeniyorum, süper bir grup...

      Sil
    3. şimdi ipad sanırım işe yarayacak, açtım dinliyorum: )

      Sil
    4. Sabahtan beri herkesi baydım burdaki desem anlarsın: )))

      Sil
  4. Tesadüf diyelim Ayşegül:) Hem de güzelinden:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) Dedim walla ben de.
      Arada göz kırpıyor bana da bu tür şeyler: )

      Sil
  5. bu grubu biliyorum ben,bu tür grupları Gamse hemen keşfeder:))Bak şimdi diğer grubun dinleyeceğim şimdi, onu hiç duymamıştım 110'u yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gamze'yi boşuna sevmedim ben: ))

      Seversin o zaman 110 u da.
      Dün ben de multitap'ı dınledım bayağı.

      Sil