Sayfalar

11 Haziran 2012 Pazartesi

Yalan dünya...

Öncelikle cuma günü kızımın doğum gününü kutlayan herkese teşekkür ederim: ) Biz de kendi aramızda bir doğum günü yaptık hanımefendiye... Diledikleri gibi eğlendiler abi kardeş.




Son günlerde Semih'ten ayar yemeğe başladım.
Dışarda olacağımızdan perşembe akşamı dedim ki;
"oğlum sabah unutturma tırnaklarını keselim"
Ve aldığım cevap;
"çocuklar annelerine hatırlatmaz böyle şeyleri, anneler hatırlar ve hadi gel oğlum yapalım der."

Ben error vermiş pc gibi donakaldım...

Cumartesi babamı hastaneye yatırdık, bu sabahta çocukları anneme götürürken tembihliyorum;

"oğlum, ananeni üzmeyin, on kere söylettirmeyin birşeyi, televizyon açın tüm gün izleyebilirsiniz. Kardeşinle kavga etmeyin. olur mu?"
"Anne şimdi dedem hastanede diye ben ananemi hüç üzmem, muzlu süt yok derse inanırım da hiç merak etme. Ama sen de akşama muzlu sütümüzü getir olur mu? Böylece anlaşmış oluruz"

Blog başlığı mı? Yazı ile içimden ilişkili...








15 yorum:

  1. ;-) Bilim adamı olucak demiştim sana ;-)
    O dudakları yer teyzesiiiii(kıyamam kıyamam merak etme sen)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) Niyetim newyork ateşesi olmasından yana... E mesleğini seçtim, artık ticaret mi olur, eğitim mi olur o kısmını da kendi seçsin değil mi: )

      Şaka bir yana da ne içinden geliyorsa onu olsunlar...

      Sil
  2. baban için geçmiş olsun , ciddi bir şey değildir umarım.Semih daha çok düşündürecek bizi ;)
    Defne'nin duruşuna bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Gonca, Kalp yetmezliği var. Bakalım bu defa sanırım pil takılacak...

      Semih felaket: ) Defne adına ben teşekkür ederim: )

      Sil
  3. Çok geçmiş olsun, Allah şifa versin.
    Maşallah hem çok tatlılar hemde bilmiş oluyorlar... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol Gülşah. Amin inş.

      Bu zamanda bilmiş olmayan çocuk yok walla... Hepsi birbirinden akıllı...

      Sil
    2. Aynen, yeğenim 8 aylık, henüz konuşmuyor ama sevmediği bir şeyi yememek için ağzını bir kitliyor ki inanamıyorum. Üstelik güldürüyoruz açsın diye, gülüyor ama ağzı kapalı, sanki kahkaha atan çocuk kendisi değilmiş gibi. :))

      Sil
    3. : ) Bazen diyorum biz /benim zamanımdakiler/ çok safmışız, ne aldılar ise giydik, ne verdiler ise yedik, nereye deseler oraya gittik küçükken: )
      Kızıma doğumgününde aldığım elbiseyi giydiremedim, beğenmemiş!!! DAha 2 yaşında ve elbiseyi beğenmediğinden giymiyor...

      Sil
    4. Doğrudur şimdikiler çook akıllı çook. :))) Ama çokda tatlılar. :)

      Sil
  4. babana acil şifalar dilerim,

    bu çocuklara ayar çekin:) sonra bu akılları ile geliyorlar bizde afallıyoruz bazen bizde, fazla zekiler...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın...

      Gülçin, boş bir anımda rot-balansa sokacağım ikisini de, sana sıfır km yollayacagım hiç merak etme: )

      Sil
  5. Çok güldüm semihin cevaplara.Çocuklar hep bizi error vermiş duruma sokuyor cevaplarıyla :)
    babana geçmiş olsun.En yakın zamanda sağlığına kavuşur umarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol... İnş. kavuşacak...

      : ) İkisi de tam keyif insanı... Gülersin, eğlenirsin. Boşa geçmez saatlerin yanlarında, çok konuşurlar sonra da kaçarsın: )

      Sil
  6. büyümüşte küçülmüş ya:) Bende bloğuma beklerim.
    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunuzda gezindim biraz, görüşmek üzere.

      Sil