Sayfalar

12 Haziran 2012 Salı

Nasıl düşlüyorsan öyle hissediyorsun...

Sabahları hatta öğlene kadar şirketten eve gittiğimde yapacağım çeşit çeşit yemeklerin/tatlıların hayalini kuruyorum, kuracağım güzel sofranın, yemek sonrasında da dikeceğim dikişlerin...
Hatta hayalimde ortaya öyle güzel şeyler çıkartıyorum ki kendimle bir başka güzelleşiyorum. Vayy be sen ne harika hatunmuşsun diyorum ve kendimi çok beğeniyorum: )
Tabii hepsi hayalimde oluyor...


Öğleden sonra, saat 16:00 dan itibaren de eve gitsem şöyle bir uzansam, hatta biraz tv izlesem,çocuklar "hadi anne boyama yapalım" yada "parka gidelim" demeseler, şeklinde hayallerim U dönüşü yapıyor. 
Harika hatunluk el sallayarak gidiyor, arkasına bile bakmıyor hain, utanmasa nanik yapacak: )

Aklım "annem akşama ne yaptı acaba" diye sorular üretiyor... "keşke şunu yapmış olsa" diye çeşitlendiriyorum düşüncelerimi: )Arayıp siparişte veremiyorum, "aaa anne şunu yapsan akşama süper olur" diyemiyorum, "iki çocuğuna baktığım yetmiyor, bir de siparişle yemek mi " istiyorsun diyecek?

Susup, akşama tabağımıza ne konursa yemeğe başlayacağımı düşlemeye devam ediyorum...
Lakin önümde ne yemek olursa olsun, öyle güzel düşlüyorum ki o yemeği, öyle güzel sindire sindire yiyorum ki, gören beni en lüks restaurantlarda koca tabaklarda sunulan bir lokmacık bilmem ne yatağında bilmem ne eşliğinde bilmem ne yiyor zanneder : ) 

Velhasıl nasıl düşlüyorsan öyle hissediyorsun...

8 yorum:

  1. Çok tatlısın ;-) Ve çok tandıdık ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) yok be Ecem sen datlu hallerime denk geliyorsun: )

      Sil
  2. "Nasıl düşlüyorsan öyle hissediyorsun". O kadar doğru bir cümle ki, sevgiler kocaman:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir cümle, sevdim:)uygulamalıyız!

    YanıtlaSil
  4. aynen öyle gül düşün, gül olsun dünyan...
    Anne yemeği gibi var mı? bi de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle, hele ki karamsar kişiler ömrünü çürütür insanın...

      Yok, akşam bir gittim zeytinyağlı taze fasulye bana göz kırpıyor: )

      Sil