Sayfalar

6 Haziran 2012 Çarşamba

Kısa kısa gündemim/iz...

Kısa kısa;



Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer, zorunlu eğitimi kesintili 12 yıla çıkaran kanunda merak edilen soruları yanıtlamış. “12 Yıllık Zorunlu Eğitim: Sorular ve cevaplar” adlı “4+4+4 kitapçığı” çıkaran ve 58 soruda merak edilenler yayınlanmış, okudunuz mu?


Türkçe olimpiyatlarına bakındım biraz. İyidir hoştur, desteklemek de lazım. Herşeyi ile kabulum lakin istiklal marşımızın /türk milli marşının/ Mozambikli bir çocuğun okumasını garipsedim. Okuyacak/okutacak Türk mü bulamadınız?

Diyanet gibi bir kurumun bakanlığı olmasını tasvip etmesemde, kürtajla ilgili haram/helal tartışmaları gündemi bu kadar meşgul ederken diyanetin fetva vermesini neden garipsendi anlayamadım. Papa açıklama yapsa aynı tepki verilecekmiydi?
He bu fetva üzerine hükümet karar almaya kalkarsa/kanun metni oluşturursa orada tepki verilebilir...

Kürtaj / sezeryan gündemi bu kadar meşgul ederken / ettirilirken kimse Uludereden, bazı kurumların grev haklarının ellerinden alınmasından bahsetmedi. Buna çoğu köşe yazarları da dahil.

Ülkemiz de hükümet kürtajı dilinden düşürmiyor ya, muhalefette patates sevdasına düşmüş, neler oluyor?

Geçenlerde tweeterda bir ileti okudum, kimin hatırlamıyorum; "Küçük yerde büyüyen insanların daha inançlı olmasının en büyük nedeni doğanın gücüne şahit olarak yaşamalarıdır." yazıyordu,  kaç gündür kafa patlatıyorum üstünde ne kadar doğrudur /mantıklıdır diye?

Projeleri tamamlanan Ayşe Hafsa Valide Sultan Türbesi, İl Özel İdaresi tarafından yaklaşık bir yıllık sürede restore edilecek. Bu bence güzel haber... Hoş diziyi tv'nin dibine girip izleyenlere sorsak yeri nerdedir diye, bilen çıkmaz...

Hadi bunu da yazayım, aklımda duracağına burda dursun:)
Bazı/çoğu insanların çalıştıkları yerde "ekmek parası" ardına sığınarak karaktersizleşmelerine, yalakalıklarına, yüzüne güldüklerinin arkasından bin türlü laf etmelerine, sonra da hiçbirşey olmamış gibi hayatlarına devam etmelerine anlam veremiyorum.
İşte o kazandığınız "ekmek parası" değil be... Biraz zorluk çek, dik dur ama öyle pis, öyle kendinden ödün vererek "ekmek parası" götürme evine...



Görsel netten alıntı

8 yorum:

  1. :)) kısa kısa hangi birine yorum yapsam bilemedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) sen patatesi yorumla, gerisi bende: )))

      Sil
  2. Ay o tweet çok saçma geldi bana be Ayşegül.
    O ekmek parası ajitasyonundan ben de sıkıldım, nefter ettim artık çok haklısın
    ve o 4'lü 4 formülü bizim evinde en çok konuşulan konusu. Kızlar şaşkınlar valla nasıl olur diye.


    Çook öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mekan ile inanç olayı bana da çok saçma geldi...

      "Ekmek parası" işte napsınlar Lale abla: )

      Ben de araştırıyorum işte,en çok da çocuklarım ne kadar etkilenecek merak ediyorum... Bir ara kızların fikirlerini aktarırsan sevinirim...

      Sil
  3. 4+4 lerle ilgili okuduklarımı anlayamıyorum , yorumlayamıyorum , yaşayarak öğreneceğiz sanki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca bazı maddeler var ki evlere şenlik...

      Sil
  4. Hepsi saçmalık! Hem de kocaman olanından!
    En baba küfürleri burada sıralarım ama zor durumda bırakmak istemem seni:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalmam ben zorda sen rahat ol, yeter ki sinirlenme: )

      Sil