Sayfalar

1 Haziran 2012 Cuma

Haziran 1

1 Haziran bugün... Hem haziranın ilk günü hem de cuma olması çok tezat geldi nedense bana. Sanki haziran başlangıcı haftaiçinin son günü olmamalıydı.
Haziran ayı hem kızımın hem de benim doğum günümü barındırıyor. Ondandır ayrı bir sevmem bu ayı.
Son bir kaç gündür şirkette de çok yoğun günler geçiriyorum.
Aklımda da bir sürü şey. Ha bu akşam, ha yarın akşam, ha hafta sonu diye içimden geçirsem de yapılacakları, hiçbirini hayata geçiremiyorum. Sanki fotoğraftaki gibi bir yokuşu tırmanıyorum.


Ve işte geldi hafta sonu, her zaman diyorum iki gün hafta tatili çok az, üç gün olmalı diye ama anlayan yok. Umarım herkes dilediğince hafta sonu geçirir...

11 yorum:

  1. Yaaa sen haline şükret şekerim..Bize tatil sadece pazar günü ..:(( Bizde çabalıyoruz Cumartesi olsun diye ama tınlayan yok :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu konuda şükürler olsun ama dileğim her çalışan içindi, hatta kadınlara ekstradan yarım gün, hatta annelere de bir gün ekstra izin verilmeli.

      Heheh bunları patron okursa, "sen git evinde otur en iyisi" de diyebilir bana: )

      Sil
  2. Canım haziranı bende severim hatta yarın bir başak severim :)
    Çalışan kadında hep aynı dert plan yap bir türlü gerçekleşmesin :)
    Olsun sağlıklı olalımda gerisi boş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte kendimce isyanım ondandır: )Sağlıklı olalım ama istediklerimizi de yapabilelim: )

      Yoksa yarın da senin mi doğumgünün???

      Sil
  3. e seninki yine iyi, benim kızlar hafta sonu beş gün olsun, beş gün çalışıp iki gün tatil yapmak haksızlık diyorlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar yüklenmeyeyim dedim ben: )

      Ama kızlara uyarım: )

      Sil
  4. Üzülüyorum haline. İşi bitirmedin mi hala?
    Her şeye yetişmek zor tabii ama inan evdeyken de durum hiç farklı değil:))Fazla ümitlenme yani:)Mailini gördüm bu arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah SEmi bitmiyor walla:(

      Herkes aynısını söylüyor yasamdan bilinmez ama:)

      Sil