Sayfalar

13 Haziran 2012 Çarşamba

En aptalca dalgınlık.

Şimdi hayatta yapılmış en aptalca dalgınlığı yazacağım...



Araba kullanmasını İstanbul trafiğinde hiç sevmiyorum, zaten arabam da yok, arabalardan da pek anlamam, bir volvo bilirim bir de audi. Olursa da mutlaka güvenlik açısından bu iki marka olsun isterim. Mesela volvo s60 ile İstanbul'dan Edirne'ye giden yolda 160/180 km*hız yapma keyfi baha biçilmezdir.  Bir de müzik olmalı bas gitardan...
Biz genelde taksi kullanırız, eğer ki iş saatleri değilse otobüs, metrobüs gibi toplu ulaşım araçlarını.

Mıymıy araç kullananlara da sinir olurum. Arkadaki aracın yeşil ışık yanar yanmaz korna çalmasına da, gereksiz yere sellektör yapanlara da, neyse konu dağıldı...

Benim herkesin kullandığı arabaya da binememe gibi dertlerim var. Eğer ki güvenmediysem kullanıcıya "siz gidin ben peşinize gelirim" der, birşeyler uydurur ve bir şekilde kaçarım: )
Taksiye binerken bu hiç aklıma gelmiyor, sanki tüm taksiciler süper dikkatli araç kullanırlarmış gibi izlenimim var bilinçaltımda.

Fakat bazen zorunluluktan özel araçları da kullanıyoruz. Sabah şirket aracı ile bir yere gitmem gerekti. Ve henüz araç çalışmadan emniyet kemerini taktım, inerken de kapıyı açıp kemeri çıkarmadan inmeye çalıştım. Tamam güvenlik dedik, emniyet kemeri önemli dedik, emniyet kemeri ile dost olalım dedik ama bu kadar da demedik.

Bugün tarihi ile kayıtlara geçsin;

"hayatta yapılan en aptalca dalgınlık; "emniyet kemerini açmadan arabadan inmeye çalışmak" olsun."

4 yorum:

  1. o aptallık kayıtlarında ben varım ilk sıralarda, tez canlılıktan oluyor canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe aynı yorumu beni tanıyan bir başkası da yaptı: )

      Sil
  2. kardeş bunu beğendi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeş hep bu hallerimi beğensin zaten: )

      Sil