Sayfalar

20 Haziran 2012 Çarşamba

Çocuk olmak lazım.

Defne geçenlerde parmağını binanın dış kapısına sıkıştırmıştı, biraz morarmıştı ve dün de attı tırnağı. Kökü tuttuğu için kopartamadım, kestim makas ile. Bu Defne'yi çok etkilemiş olmalı ki herkese anlatmaya başladı.
"anne tırnağımı kesti, tınak çıktı" şeklinde...
Asansörde Defne yine tırnak mevzusunu anlatmaya ve araya henüz bizim anlayamadığımız sözcükler sıkıştırmaya başladı, anlattı anlattı...
Semih en sonunda;
"baba ne anlatıyor bu böyle" dedi: )


Bu sıralar Semih yine formunda, akşam maç izleyen babasına çizgi film izlemek için yalvarıyor ama babasına sökmüyor, en sonunda dayanamadı ve
"ben odama gidiyorum, kitap okuyacağım" dedi: )
Baktım yatağının ortasında oturmuş, kitabını okuyor...

Sabah yatağını topla diyoruz,"dersimi bitirmeden olmaz" diyor. Dersi filan yok, sallıyor resmen, almış bir kitap, önce bunu kardeşime öğretmeliyim diyor. Tabii ki toplamadı yatağını filan. Kitabı ananeme götürcem diye tutturdu. Olmaz deyince de inatlaşmaya başladı. En sonunda yoldaki çocuklar alabilirler kitabını elinden dediğimizde de "çantaya koyarsak alamazlar" cevabı bizde işe yaramadı: )

Yastığın altına koy bakalım akşama okuruz dedik. Sanırım aklına yattı ki gitti yastığın altına bir güzel yerleştirdi...

Çocuk olmak lazım...

11 yorum:

  1. Bırak keyfini çıkarsınlar! diyorum ben de sıklıkla. En keyifle hatırlayacakları günler bu günler olsa gerek.
    Yavruları öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bıraktım zati : )

      Ben de seni öpüyorum...

      Sil
  2. Keşke çocuk gözüyle baksak her şeye:)

    YanıtlaSil
  3. GEÇMİŞ OLSUN CANIM...
    MASUM YAVRUCAKLAR..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, Allahtan canları pek tatlı değil. Pek umursamazlar böyle şeyleri, yine eğlenmedeler...

      Sil
  4. KESİNLİKLE ÇOCUK OLMAK LAZIM,AMA ONLARDA BÜYÜMEK İSTİYORLAR:)

    YanıtlaSil
  5. çokkk geçmiş olsun gerçekten de çocuk olmak ne güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağl maviannem... Hem de çok güzel onların gözü ile görmek, bakmak...

      Sil