Sayfalar

27 Haziran 2012 Çarşamba

Bizdeki bizler...

Dün benim doğum günümdü, babamın rahatsızlığından dolayı pek düşündüğüm/düşündüğümüz gibi olmadı. Bu durum yine de 32 olmama engel olamadı: ) 30 dan sonra yıllar hızlı mı gidiyor ne?
Kardeşim, Şef, babam, annem, çocuklarım, Gülten, Lale abla beni çok mutlu ettiniz. Binlerce teşekkür size...

Gece 03 gibi balkonda Şef ile yağmuru izlemek yarı uykulu gözlerle olsa da çok güzeldi. Özellikle ışık altından yağmuru izlemek... Gözümü açabilseydim büyülü bohçadan bir iki yudum içecektik.
Semih'in demesi gibi, "yağmur bitkilere su dağıtıyor", bahçedeki tüm ağaçlar, çimenler, çiçekler kimbilir nasıl ferahladılar.

Kaç gundur hastanedeyiz, babam kalpten dolayı ıkı haftadır yatıyor. Pil takılacaktı, taa ki Sağlık Bakanlığından 25/06 tarihinde gelen yazısına kadar. Karara göre hastanedeki piller ile devletin önerdiği piller arasındaki fiyat farkından dolayı hastanedeki piller ithalatçı firmaya iade edilecekmiş. Fiyat farkını biz verelim diyoruz onu da kabul etmiyorlar.
Hadi babamın atım hızı 60 larda en dusuk, holterde 30 cıkan hastalar var, geçici pil ile duran hastalar var, onlar ne yapacak bu sıcaklarda?


Hafta sonu cumartesi günü baba-oğul, anne-kız
takıldık. Baba-oğul Topkapı sarayının altından girip üstünden çıkmışlar. Her yerini sor, Semih anlatsın: ) Baba rehber sağlam olunca sonuçlarda güzel oluyor... Topkapı sarayının bir zamanlar yandığından bile haberi var. İlber Ortaylı'nın çocuklar için Topkapı sarayı kitabını almışlar,keyifle okuyor...
Ve Müslüman bir ingiliz kız arkadaş bile yapmış kendisine....Henüz anlaşamamışlar, biri ingilizce biri türkçe birşeyler anlatıp durmuşlar: )

Defne ile ben de önce Löseve gittik, biraz sohbet muhabbetten sonra Maslak kasrına geçtik, halasının yanına ve çay kahve derken alışveriş için Beşiktaş'ta noktalandık... Beşiktaştaki kumaşçıya uğradık fakat hep aynı kumaşlar ve Bursa pazarından metrede 2 lira/3 lira fazla fiyatlar olduğundan hiçbirşey almadan çıktım. Hava o kadar sıcaktı ki adım atacak halim kalmamıştı.

Semih dondurma ile tam anlamı ile tanıştı. Henüz magnum dışındakileri pek yemiyor ama o'nu dondurma yerken, özellikle dışını dişlerken ağzının burnunun çikolata olmasını, keyiflenmesini izlemek beni çok mutlu ediyor: )

Defne ayrı bir havalarda, acaip süslü/havalı bir şey oldu başımıza, tırnaklarına mahsustan oje sürüyormuş, suluboya fırçaları ile sürüyor ve üflüyor kurusun diye. İlk defa 30 yaşında oje sürmüş bir annenin kızı mı bu dedim izlerken: )
Hep ters olurmuş ya ana kızlar, sanırım doğru, annem çok bakımlı, süsü, giyinmeyi seven bir kadın, ben bir o kadar paspal, bulduğunu sıtına geçiriveren, saçını alalade toplayan, makyaj nedir bilmeyen, rahat olayım yeter diyen  bir kadın ve kızım da bir o kadar süslü püslü. Doğum gününde aldığım elbiseyi "beğenmedim" diyerek giymeyen bir kız.


Biz de durumlar böyle bir kaç gündür...

15 yorum:

  1. Bugün yazmasaydın bir mesajla hatrını soracaktım ;) baban için geçmiş olsun dilerim.
    Yeni yaşını kutlarım, ailenle sağlıkla güzel günler dilerim.
    Semih'i dinlemek lazım şimdi :)Defne 'ye de gerçek ojeler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) Sağolasın canım, ben de şimdi okudum İrem hastalanmış: ((

      Çok teşekkür ederim. Hep beraber diyelim...

      Bence Semih'in biraz susması lazım: ) Defne'nin tırnakları pembe ojeli desem: )

      Sil
  2. Babana geçmiş olsun diyorum ve doğum gününü bir kez daha kutluyorum. Sağlıklı, güzel günlere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederin Nurşen ablacım.

      İnşallah...

      Sil
  3. Öncelikle çok geçmiş olsun diyorum.
    Mutlu yıllar tüm sevdiklerinle:))))

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle çoook geçmiş olsun Allah şifa versin:)
    Doğum gününü de kutlar, sevdiklerinle geçireceğin nice yıllar dilerim canım:))
    Çocukların çok tatlı, maceralarını takip etmek güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım... İnşallah diyelim gelecek güzel günlere, umutlara: )

      Sil
  5. doğum gününüz kutlu olsun :) kızlar maalesef çok süsülü oluyorlar benimki de öyle akşam iş dönüşü ayağında topuklu ayakabıları benim elbisem hem güldük hem eğlendik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim: )

      Kızlar bir alemler. Ne güzel ki yüzünüzü gülümsetmiş: )

      Sil
  6. Babacığına çok geçmiş olsun, umarım bu pil sorunu kısa sürede hallolur.

    Nice yıllar diliyorum sana, sevdiklerinle birlikte mutlulukla...
    Yaşla ilgili şunu söyleyebilirim, 30`dan sonrası kadın olmak çok daha güzel. Artık kendisini çok daha iyi tanıyan, sınırlarını çok daha iyi bilen, isteklerini ortaya koyan...bir kadın oluyorsun.
    (zorluklar var tabii ama bu yaşamın zorlukları, özellikle anne olduktan sonraki sorumluluğun zorlukları)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Semi...

      Sanırım dediğin gibi, 30 dan sonra daha güzel. Sevdiğim biri demişti ki, 30/35 arası zirvede olacaksın, bunu hissederek geçir günlerini: )

      Sil
  7. Nice mutlu yıllara canım benim. Baban için geçmişler olsun, umarım şimdiye çoktan geçmiştir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım.
      İyileşmedi ama en azından taburcu oldu, artık evinde...

      Optum seni : )

      Sil