Sayfalar

2 Mayıs 2012 Çarşamba

Versatile Blogger Ödülü




Bloglar arasında dolanan Versatile Blogger Ödülü. Çok Yönlü Blogger Ödülü imiş, gonca bana vermiş , kendisine çok teşekkürler :)

Ödülün kuralları da varmış.

1. Siz de 11 arkadaşınıza vereceksiniz bu ödülü.

Oooo 11 blog arkadaşı he,  aslında blog arkadaşlarının bu tür şeylerden hoşlanıp hoşlanmadıklarını bilmiyorum ama kural gereği yazıyorum, gerisi onlara kalmış..
 
ödüllendirildiniz.. 11 yapamadım walla...


2. Ödül aldıklarını bloglarına gidip haber vermeniz gerekiyor.

Yorumlara haber kağıdımı yolluyorum: )

3. Kendimizle ilgili 7 gerçek paylaşıyoruz.
Hmm 7 gerçek... Ne ola ki, hiç aklıma gelmedi ama
-Küçükken evlerin zillerine basıp kaçmayı çok severdim ve yapardım:P
-Bazen bir cinnetin herşeyi halledeceğine inanırım: ) Hayatı çok ciddiye alanlara karşı takıntılıyım...
-Hiçbir hayvana dokunamam... Tırsak, ödlek biri olduğumdan sanırım...
-Kesinlikle -fiziksel olmasa da-çok güçlü biriyim,bunu hissediyorum, hissettiriyorum: )
-Mesleğimden hiç haz etmiyorum ama yapıyorum, naparsın ekmek parası : )
-annem, babam, kardeşim, hadi ucundan da eşim: ) ve tabii ki ilk sıradaki çocuklarım. Daha ötesi, berisi, başı, sonu yok hayatın...
-İnsanlar arasında ayırım yapıyorum -neye göre kısmı bende saklı: ) - ve gerektiğinde karşı tarafa iyi yada kötü hissettiyorum...

4. Size ödül veren kişiye teşekkür edin.

Gonca'ya ödül için içten teşekkürler :)

5. Versatile Blogger Ödül fotosunu blogunuza ekliyorsunuz

12 yorum:

  1. Asıl ben teşekkür ederim cevapladığın için ;) bu gerçekler olayı iyiymiş :))

    YanıtlaSil
  2. Ödül için teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  3. Canım çok teşekkür ederim bu güzellik için, ben de sana veriyorum bu ödülü, sevgilerimi yolluyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim, nasıl yaklaşacağınızı bilemedim ama cahil cesareti diyelim: )

      Sil
  4. Annem çok teşekkürler :))) bir kez de buradan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben sizlere teşekkür ederim: )

      Sil
  5. teşekkürler ama yapmasam kızar mısın?

    YanıtlaSil
  6. Ben bu ödülü alıp cevapladımdı çok önce sanırım kontrol eder cevaplamadıysam
    şeyederim şekerim teşekkür eder öperim :) ödlek :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni takip etmekte zorlanıyorum: )))

      Tırsaklığımı unutmuşsun:P

      Sil