Sayfalar

21 Mayıs 2012 Pazartesi

Okulyapı

Haftaya böyle reklam kokan post ile başlamak istemezdim ama yazmadan da edemedim. Okulyapı diye bir yer. Tam olarak internet sitelerini inceleyemedim. Gördüklerimdir yazdıklarım.









Ruhsal ve bedensel gelişimleri ile ilgili olarak çocuklar için yok yok. Öyle sıradan oyuncakcılar gibi de düşünmeyin. Tahta ağırlıklı. Hani dokununca ürünün kalitesini anlarsın ya, işte dokunmak yeter ürünlere. Elin üzerinde kayıp gidiyor.
Aslında hedef kitleleri sanırım anaokulları imiş.
Bizim çocuklar kendilerini kaybetti içerde: )

Metro ile dünya ticaret merkezi durağında inince, egs bloklarında giriş katta. Eğer ki yakınlarda iseniz gidin görün derim. Fiyat olarak bence biraz pahalı ama paran varsa değer mi değer. Geçen kış tiyatrolardan biri düşmüştü sepetimize.

Bu defa da 3 boyutlu puzzelardan bir tane düştü. Gözüm ve aklım da geçirmeli şekiller yapılan makette kaldı.

4 yorum:

  1. Ahşap ağırlıklı oyuncakları en başta ben çok severim. Daha önce duymadım hiç, incelerim bir ara:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) Ben de çok seviyorum, bir ara bak çok beğeneceksin...

      Sil
  2. çocuklara ne hacet ben bile kendimi kaybederim burada:)

    YanıtlaSil