Sayfalar

3 Mayıs 2012 Perşembe

Nerden araştırabilirim?

Artık havalar düzeldi ya, annem çocuklar için bize gelmez oldu, sabahları biz çocukları anneme götürüyoruz. Kışları bizim evde, yazları annemin evindeler anlayacağınız.
Sabahları çok erken olsa da onlarla kah yarışarak kah konuşarak kah koşarak sitenin içinde dolaşmak hoşuma gidiyor.

En çok da Semih ile muhabbet ederek yürümeyi seviyorum...

Bu sabah da ;

-"anne ben nerede araştırma yapabilirim " sorusu ile karşılaştım.
-ne  araştırması?
-ilginç birşeyler araştırmak istiyorum.
-internetten araştırabilirsin, yada kitaplardan hatta kütüphaneye gidebilirsin dedim. -tabii bunları yapamaz henüz 3 yaşında-
-tamam o zaman kütüphaneye gidip biraz kitap okumalıyım dedi.
-e peki ne araştıracağını hala söylemedin dedim.
-"ayak izlerini" araştıracağım dedi.

Kimin ayak izlerini araştıracak çok merak ettim ama servise yetişme telaşımda konuşma kısa kesildi...

Sonra asansöre binerken, "ananemde kahvaltı etmeye ne dersin?" sorusuna muhatap kaldım.



Sabah sabah güne gülümseyerek başlamak böyle birşey olsa gerek...

12 yorum:

  1. :) çok tatlı, minik düşünceler,minik ayak izleri..
    doğa gezileri yaparak da ayak izleri araştırılıyor ;) aklınızda bulunsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Gonca, once neyı arastıracagını soyleseydı ona gore cevabımı yonlendırecektım: )

      Sil
  2. Ne araştırırsa araştırsın; yeter ki bir sonucun sebebini merak etsin. Bu gibi çocukların varlığından haberdar oldukça geleceğe daha güvenle bakıyorum. Allah sağlıklı ve huzurlu ömürler versin de, Semih aklına geleni araştırsın...
    Kocaman öpüyorum onu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım oyle olur Ecehancım, boşa konuşmuyordur...

      Amin hepimizin çocuklarına sağlıklı huzurlu hayat diliyorum, iyi insalarla karşılaşırlar inşallah.

      Sil
  3. ayyy severim ben onu..
    ayak izleri nerede araştırılır acaba?
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bilemedim Zeynep, kimin ayak izini araştıracak o da muamma: )

      Sil
  4. Cevher böyle birşey, hemen kendini gösteriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güldüm yorumuna Maya: )

      Bence gevezeliğin dışa vurumu bunlar: )

      Sil
  5. :))))
    araştırmacı gazeteci olsun diyeceğim ama...
    aman başı belaya girmesin:)
    ısır onu benim için......
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de başını belaya sokmasın: ))

      Ben Semih'i newyork ateşesi yapacağım: )

      Sil
  6. Güne ne güzel başlamışsın:)
    Bizde genelde durumlar feci oluyor sabahları, "hadi oğlum" demekten kendimden sıkıldım:))Kıpırdamıyorlar sabahları, ayakkabı giymek yerine birbirlerini yiyorlar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisi de erkek ondandır Semi, biz de allahtan öyle şeyler olmuyor tabii ilerde nolur bilmem...

      Sil