Sayfalar

10 Mayıs 2012 Perşembe

Bugünlükte böyle olsun.

Hani bir ay önce istifa ettiğimden dolayı işleri pek de umursamadığımdan, yumurta kapı modunda takılır oldum bir haftadır. Normal de hiçbir işim en son tarihe kalmamıştır ama şu anda en son tarihe yetiştirebilir miyim telaşına düştüm...
Tabii bu duruma patrona çaktırmama gayretimde takdir edilesidir bilesiniz: )

Neyse birkaç gündür 18 den sonra işten çıkar oldum ve bu benim bünyemi daha da alt üst etti. Eve gittiğimde yapılacaklar kafamda dolanırken bedenim hangi köşeye kıvrılsam derdinde gezer oldu.

Son günlerde anneler gününde anneme neler yapabilirim telaşı da çabası. Belki yandaki fotoğrafta karelenen yere misafir olabiliriz...

Ve artık oğlumun büyüdüğünü iyiden iyiye hissetmeye başladım, hissettirmeye başladı. Artık kelimeler öyle güzel bir hal aldı ki, bazen güldürüyor bazen de düşündürüyor bizi. Onunla daha çok vakit geçirmek gerektiğini her kelimesinden hisseder oldum...

"anne ben elmaya bayılırım, yıllarca elma yiyebilirim" dediğinde ben de senin yanaklarını yiyebilirim diye geçiriyorum içimden: )

Ve dün kadınların alışveriş ile nasıl deşarj olduklarını anlamış bulunuyorum. Anlamasaydım ıyıydı ama bakalım bizi ne kadar bozacak bu anlamışlık...

Bloglar arasındaki kitap etkinliklerinde bana düşen arkadaşlar / bir ayda masalı ve darla / geç de olsa bugün kargolarınızı yaptım. Umarım yarın ellerinizde olur. Umarım keyifle okursunuz...

Bugünlükte böyle olsun bakalım...

8 yorum:

  1. Güzel, huzurlu, sürprizli bir gün diliyorum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) Ecehancım inşallah öyle olur...

      Sil
  2. Sakin bir gün diliyorum ben de :)
    Alışverişin tadına çok varma bence Annem :P
    Annen için düşündüğün yer de çok güzel görünüyor,
    Bence süper :)

    Sevgiler çok çok çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakinleştim maya: ))

      Alışveriş süpermiş walla. Bundan sonra durmak yok yola devam: )

      Gel seninle de gideriz inş.

      Sil
    2. canım ne güzel samimi bir post olmuş
      güzellikler seninle olsun

      Sil
    3. : ) teşekkürler maviannem... Seni de hiç bırakmasınlar...

      Sil
  3. Kazık kadar oldum, alışveriş bana henüz bulaşmadı:))
    Aman bulaşmasın da, bana çok vakit kaybı gibi geliyor. (ve tabii para kaybı:))

    Geç saatlere kadar çalışmak ve eve yetişmek çok zor olsa gerek, sana çok kolay gelsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana da yenı bulastı ıste ama kıyısından, bakalım dalabilecek mıyım derınlere???
      Kesınlıkle vakıt kaybı, ozellıkle su deneme kabınlerının onundekı kalabalık, sankı bedava dagıtıyorlar...

      Sil