Sayfalar

25 Mayıs 2012 Cuma

Ay akşamdan doğdu...

"Fakir hırsızlığa çıkınca ay akşamdan doğarmış" bunu küçüklükten beri duyarım annemden. Bir de "elden gelen öğün olmaz, olsa da zamanında bulunmaz" ikisini de annem sık sık kullanırdı. Hala kullanır.  Acaba annem genelde bunları dedirtecek anlar mı yaşadı diye merak etmişimdir hep ama soramamışımdır.

Benimki de o hesap. Geçen cuma akşamı için annemle anlaşmışız, çocuklara bakarım demiş, ben de keyiflenmişim, çocuksuz dışarı çıkacağım, kafama göre gezeceğim bundan daha güzel keyif var mı? Çocuklar da güvende. Aklım onlarda olmayacak. Gözümde tüten taksim daha da ulaşılmaz oluyordu iş çıkış saatleri yaklaştıkca.
Ama hava öyle mi, annem kadar olamamıştı hava. Yağmur, gök gürültüsü aldı başını gitti. Gezmeye gitmek ne mümkün, işten çıkıp servise binene kadar sırılsıklam ıslanmıştım bile. Direk evin yolunu tuttum. Halbuki Çukurcuma'ya gidip Masumiyet müzesini gezecektik arkadaşımla. Orhan Pamuk'tan pek haz etmesem de, kitaplarına önyargılı yaklaşsam da merak ediyordum orayı. Ama olmadı. Gidemedik.

Bugün de; görmeyi çok istediğim yerlerden olan Ohrid'e gitmeyi istedik. Biletleri aldık, herşey hazır akşama yola çıkalım dedik.
Yunanistan ve Makedonya'da hafta sonu geçirmeyi planlamıştık. Lakin yine "ay doğdu üstümüze" çıktığımız hırsızlıkta yakalanmıştık. Bir sonraki haftaya erteleyelim dedik. Sonraki bir iki hafta için de bulunmamız şart olan iki nikah çıktı, artık 15 haziran için "akşamdan çıkan ay'ı" batırmaya çalışalım diye kesinleştirdik...

Bugün cuma. Herkese planları dahilinde güzel hafta sonu dilerim... Benim plansız hafta sonum bu akşam başlamakta, bakalım şansımıza neler çıkacak...


Fotoğraf netten.



7 yorum:

  1. Mügemmel bir hafta sonu dilerim benim gezenti arkadaşım ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da canımm, aslında adım çıkmış: )

      Sil
  2. Ayşegül benim annamin de baş lafıydı o:))
    Hiç üzülme Masumuyet müzesi hep orada nasılsa. 15 haziranda süper bir tarih. Hava da daha güzel olur.

    Sağşıkla keyifle olsun herşey
    sevgimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : )) demek ki analar aynı: )

      Bu akşam şeytanın bacağını kırma teşebbüsündeyim Lale abla...

      Sil
  3. Ben de şöyle diyeyim: Kısmet olmayınca dayak bile yenmezmiş:))
    İyi hafta sonları:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da güzelmiş SEmi;))
      Sana da canım...

      Sil
  4. Love your style and you are so sweet! follow each other?:X

    FashionSpot.ro

    YanıtlaSil