Sayfalar

10 Nisan 2012 Salı

Sinek kovalamaca...

Dün akşam eve gittiğimden beri sinek peşindeyiz: ) Evet yanlış okumadınız, bildiğiniz bir kelebek kanatlı sinek evde uçuyor, oğlumla kızım da peşinde dolanıyor, yakalamak için türlü manevralar yapıyorlar. Bana da onlara gülmek kalıyor. Tabii sesli gülersem bozuluyorlar, "yine neye güldün" diye soruyorlar.

Bir de oğlumun sinek ile muhabbetleri var ki evlere şenlik.

-sinek sen nasıl girdin bizim eve?
-sinek nereye kadar kaçacaksın bakalım?
-sinek benim kanatlarım yok o kadar yüksekten uçma!
-kardeş sessiz ol, sinek kaçmasın: )
-anne yine nereye gitti bu sinek?

şeklinde sıralanabilir: ))

Bir ara anne fotoğrafını çekelim mi demeye başladı...

Çocuklar sütü çok seviyorlar, neyi tuttururlarsa, o şeyden kurtarmak için süt verin, hemen unutuyorlar takıldıkları şeyi...


Ben de akşam çareyi bu tepside buldum....

Sütlerini içip, şimdi yatma vakti dediler, Defne kendi kendine yattı, Semih' de biraz daha oturabilir miyim dedi. Allahım bu günleri görecek miydim dedim içimden: ) Sanırım büyüyorlar...




Bu arada yaptğım iş görüşmelerinin hepsini yazmak istiyorum,komik/vasat/gereksiz/eğlenceli/gergin görüşmeler yapıyorum ama önce istediğim yer sonuçlansın, dua edin, şans dileyin olur mu???



12 yorum:

  1. CANIM ÇOK EYLENCELİ ANLATMIŞSIN
    :)
    ELLERİNE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. SAğol Ecem, inan ki çok ihtiyacım var...

      Sil
  3. Sinek hikayeleri harika :)
    bu arada başarılar dilerim görüşmelerinizde :)

    YanıtlaSil
  4. Allahım gönlündekini sana nasip eyler inşllah :) bir de sinek olayına koptummm :))) bir sinek bile çocukların dünyasında ne kadar olağandışı bir hale bürünebiliyor, mükemmel, maaşallah :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah... Hepimizin...

      Akşam ben de çaktırmadan çok güldüm hallerine, sinekle konuşan çocuklarım var: )

      Sil
  5. çok şekerler çook.

    Dualarımız seninle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok teşekkürler... Sanırım dualarımız kabul oluyor...

      Sil
  6. Bu sinek muhabbetleri bizim evde de var, bizim bilmediğimiz bir gündemleri mi var nedir:)

    İş için, gönlüne göre olur inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim evde yeni başladı muhabbetleri;) çok teşekkür ederim, inşallah...

      Sil