Sayfalar

3 Nisan 2012 Salı

Kız gibi anne...


Böyle her sabah işe giderken iki dirhem bir çekirdek giyinen, saçlar fönlü, dip boyası gelmemiş, makyaj desen o biçim sabahın sekizin de yollara düşen çalışan bayanlara hastayımdır. Bir de en çok onların evlerini merak ederim, sabah kalkınca yataklarını toplamışlar mıdır, yoksa direk saçı başı ile mi uğraşmışlardır, hani evleri temiz midir, derli toplu mudur, güzel midir vs.: )

Onlardan pek olamadım şimdiye kadar. Hadi evlenmeden önceki hallerimi saymayalım, yada çocuk yapmadan önceki hallerimi. Ama evde iki çocuk olunca çok zor bu haller benim için. Arada bir saçlarımı fönlerim ki bu defada her göre aaa ne güzel olmuşsun der. Halbuki ben paçoz halimle bile çok güzelim de anlayana: )

Bu sabahta saçlarımı bir güzel fönledim, kokular süründüm, giyindim kuşandım düştüm servisin peşine: ) Tabii bu hal için yaklaşık iki saat heba etmişimdir... Bu defa evde yemek yapmaya vakit kalmadı, günün yemeği de anneme kaldı...
İki saatte neler yapardım diye düşünmeden edemiyorum. Erkek olmak ne güzel diye de düşünüyorum, duş al çık, ohh ne rahat: )

Neyse ben de iki dirhem bir çekirdek geçtim ev ahalisinin karşısına, nasılım diye herkesin fikrini almaya başladım.

Evin küçük reisi Semih efendi de "anne çok güzel olmuşsun ama aynı kız gibi olmuşsun" demesin mi?
Peşine de "sen annesin" demesin mi?


Elbette var bu sabahki hallerimin sebebi, yakında yazacağım bunu da...

Şimdi bir kaç saatliğine kız gibi süzülme vakti: )

12 yorum:

  1. hhhah Semih süper ve bu yaşta kızlardan anlıyor. Vay halinize:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ))))

      Çok güldüm yorumuna Lale abla...

      Vay ki ne vay: )

      Sil
  2. Semih'in tepkisine çok güldüm, evet çocukların gözünde anneler sadece "anne" oluyor :))) başka bir rol veremiyorlar gözlerinde :))) sana bugün için bol şans diyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle, sadece "anne"yiz: )

      : )teşekkürler...

      Sil
  3. :)
    çok tatlı..
    sevgiler,
    Zeynep..

    YanıtlaSil
  4. Hahah kız gibi anne:)) Sevdim...

    YanıtlaSil
  5. Bizim evde de en çok iltifat Can dan gelir ama bi durup düşünüyorsun yaptıkları iltifatlar karşısında :))
    Bizimki daha çok "anne sen babama değil bana güzel görünmek için makyaj yap süslen" kıvamında. Büyük bir rekabet var sorma;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) çocuklara akıl sır ermiyor walla...

      Belki ilerde benim çocuklarda o aşamaya gelirler, şimdilik bunlarla idare ediyorum: ))

      Sil
  6. Ömrün en güzel iltifatlarından biri bence, tadını çıkar:)

    sevgimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de Gülgün, dünden beri bir havalardayım ki sorma, inişim fena olmasın da: ))

      Babası da ders alsın oğlundan: )

      Sil