Sayfalar

9 Nisan 2012 Pazartesi

Katalog çekimleri başlasın mı/başlamasın mı?


Defne hanım çekimler için finale kalmış. Finale kalan 8 çocuktan bir olmuş. Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim, aşağıdaki mail geldi biraz önce. 
İşte bizim Defne'miz bu fotoğrafı ile çekimlere davet edildi. Henüz davete yanıt vermedik. Babasından dolayı da olumlu yanıt veremeyecek gibiyiz. Bakalım hayırlısı: )


Kanz Türkiye yazdı: "Ayşegül Hanım ufaklığınız Doll Katalog Çekimi için seçim sürecinde finale kalan miniklerimizden birisi oldu. Sizinle iletişime geçilecek ve bir görüşme organize edilecektir. Bu sebeple yaşadığınız il, ulaşabileceğimiz bir telefon numarası ve e-posta bilgilerinizi ....... adresine atmanızı ya da sayfamız üzerinden bize mesaj göndererek paylaşmanızı rica ediyoruz."

14 yorum:

  1. canım ya, kim bilir kaç kişiye aynı mesajı gönderdiler, ben çok iyi bilirim bunları zamanında kardeşim için çok gittim. Bir dizide oynayacak, bir reklamda çıkacak gidersin deneme çekimlerine seni öyle bir ararlarki sanki kesinmiş gibi, bir gidersin toplanmış senin benim gibi 1oo tane anne, çekimler yapılır, artık sonrası şansına :)
    Moralini bozmak istemem ama inan hem sana hem bu güzelliğe yazık, hem nazar değer gelsen eşini dinle gitme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moral bozacak durumlar yok, hersey kısmet... Teşekkürler. Biz de göz nazar olayına takılı kaldık zaten;)

      Sil
  2. ÇOK HOŞ BENDE BİLEMEDİM ARKADŞIM SEVİNSENMİ :)
    KÜÇÜK ÇOCUK DEĞİŞİK ORTAM AMA BİR TARAFTAN BİR FIRSAT:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ,çok küçükler değil mı. Hayırlısı bakalım.

      Sil
  3. Maşallah ne tatlı Defne. Allah sağlıklı ömür versin.. :)

    YanıtlaSil
  4. Hayırlısı olur inşAllah:)
    Cici haftalar diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hakkında hayırlısı olur, bahtı açık olur cocuklarımızın.

      Sil
  5. Öncelikle kutlyorum. Çok tatlı, başka kimi seçeceklerdi yani.
    Ayşegül,katalog çekimleri, o kadar yorucu ve uzun saatlerdir ki şaşarsın. Yazın sıcağında kışlık kıyafetlerle kışın ayazında tiril tiril kıyafetlerle çocuklar perişan olur. Hiç unutmam temmuz ayında Darıca Hayvanat bahçesinde kışlık katalog çekimi yapıyorduk. Bizim fotomodel çocuklardan birini babası alıp kaçmıştı:))
    Kararınız ne olursa olsun en iyisi olacaktır kuşkusuz.Bu türlü şeylerde herzaman kar şişısına çıkmıyor insanın. Sen şimdi bana ne dedin diyebilirsin:))ama işte...iki yanını da söyledim olayın:)

    Sevgimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lale abla çok teşekkürler . Wallahi ben de bilemedim ne yaparız ama sanırım olumsuz olacak, ne vaktimiz var uğraşacak nE de imkanımız. Nazar muhabbetine de çok inanıyoruz;) sağlasın...

      Sil
  6. çok minikler yahu. ama belli mi olur denemeye değer keşke dememek için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ;) bir kere denersen devamı gelir...

      Sil
  7. Ben bu haberi şimdi okudum:)
    Hem güzel, hem düşündürücü...
    Umarım herkes için doğru bir karar olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ;)) biz de çok sevindik ilkin ama çok zor olacağından hiç bulaşmadık...

      Sil