Sayfalar

11 Nisan 2012 Çarşamba

Kahveniz nasıl olsun?



Ve Turgut Uyar...

“bütün çalar saatlerin
derin ve güzel bir su’yu vurduğu zamanda
hızla gelişecek kalbimiz.

bütün başeğmelere ve bütün
kötü kış akşamlarına karşı, ama.
dönerlerin, uskurların, tornaların
durduğu bir zamanda.
nalçalı postallara, bozkırlara
appendixlere, sargı bezlerine ve
yaşamaya doğru
hızla gelişecek kalbimiz.
sonsuz anısına büyük hayatın
kısacık sanılan büyük hayatın
hızla gelişecek kalbimiz.
kalbimiz
yenileyecek sonsuzluğunu
ve hızla gelişecek.

hızla gelişecek kalbimiz
ağlattığı bir şey gibi tombul çocukların
çağdaş her şeyin vurgusuna uyarak
bir kesit gibi ölümden
bir utku gibi aşktan
öyle yalın. hızla
cinsleri çekici kılan, biraz da kutsal
kadın berberlerine, yünlü kumaşlara
korkuluklu köprülere, kedilere
ve çiçeklere, dürüstlüğe
bir öğle vakti kadar sağlam ve kalın
büyük bir savaştan sonra
kadının ve erkeğin birlikte olduğu
bir büyük savaştan

kalbimiz.
yerin ve göğün altedilmez bir dirilikte olduğu
tutkumuz, direnmemiz, ellerimiz, kalbimiz.
kalbimiz
kalbimiz hızla gelişecek”


not; kahve fotoğrafı netten

12 yorum:

  1. SOHBETİMİ OKUDUM ORTA ŞEKERLİ KAHVEMİ İÇTİM HADİ BANA MÜSADE
    :)
    ELLERİNE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  2. Orta olsun. Yanında çikolata da isterim ama. Masraflıyım da ben biraz :) Şiir de ne iyi geldi yanına. Immhh...

    YanıtlaSil
  3. kalbimiz keşke gelişse, öyle çok ihtiyacımız var ki buna... şiir çok güzel Turgut Uyar'ı severim...

    YanıtlaSil
  4. e sen beni Turgut Uyar'cı yaptın. En yakın zamanda bir şiir kitabını alacağım.

    Yazı da cuk oturdu. Tam kahve içiyordum.

    Sevgimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ;)) lale abla ben sana alir yollarım, O beni nerelere götürüyor mısraları ile bir bilsen... Afiyetle...

      Sil
  5. Turgut Uyar'ı epeyce geç fark ettim, pişmanım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farketmiş olmanız bile çok güzel... Sevgiler.

      Sil
  6. Buradaki her şey çok güzel, teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben sana teşekkür ederim, tüm görsellerin için...

      Sil