Sayfalar

6 Nisan 2012 Cuma

Hadi gülümse bulutlara...

Bu sabah işe gelmek için kapıdan çıktığımda başımı gökyüzüne kaldırdım ve o bulutların güzelliğine hayran hayran baktım. Öyle güzeldi ki, sanki uçak camından dışarı izliyordum. Güneş bulutların arasından sızıyordu. Sanki bulutlarla köşe kapmaca oynuyordu. Fotoğraf makinamın yanımda olmadığına çok üzüldüm....

Ve Çok mutluyum bu sıra. Bir iki gündür benim bir ihtiyacım için etrafımdaki insanların da benimle birlikte çabalamaları beni çok duygulandırıyor. Uzaktan tanıdıklarımdan, en yakınımda olanlara kadar. Yalnız olmadığımı bana bir kere daha hissettirdiler...

Herkese çok güzel bir hafta sonu diliyorum. 

Hadi gülümse: )

Fotoğraf netten.

10 yorum:

  1. güzel bir haftasonu olsun :)
    gerçekten bu sabah çok güzeldi hava, doğa..

    YanıtlaSil
  2. :))) çok şanslısın, maaşallah :) gülümseyelim, evet. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de bu kadarını yeni farkediyorum: )

      Teşekkürler Maya...

      Sil
  3. ne mutlu sana canım,herkse nasip olmaz.sanada mutlu hafta sonları...

    YanıtlaSil
  4. Haklısın ne denir ki, sana da: )

    YanıtlaSil
  5. Bulutları ben de çok gözlemlerim, bazen çok güzel poz verirler:))
    Mutlu hafta sonu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ama pozu yakalayacak makinayı da taşımak kazımamış:) sana da güzel günler olsun...

      Sil
  6. Güzel....Mutlu olmana sevindim:)
    Umarım güzel de bir hafta sonu geçirirsin:)

    YanıtlaSil