Sayfalar

12 Nisan 2012 Perşembe

Gittim...

Bu sıralar karmakarışığım. Baharın gelip gelmemedeki kararsızlığı ile her ne kadar mevsimsel bir karmaşıklık yaşansa da, aklım fikrim tümüyle düğümlenmiş, çözülmeyen bir yumak gibi. Açmak istedikçe diğer düğümler daha da kördüğüm oluyor. Tam kördüğümü açacağım, diğer düğüm kördüğüme dönüşüyor.  Bir süre düşünmek istemiyor, şöyle bir odada hiçbir şey düşünmeden uzanmak istiyorum.

Yaşımdan dolayı kendimi çok yaşlanmış hissetmeye başladım. Sanki her şeyi tüketmiş gibiyim. Sanki yaş yetmiş iş bitmiş modundayım. Yaş da az değil ama daha 31 bitiyor. Daha gencim diyorum içimdeki bana, silkelen diyorum. Daha yaşanacak çok şey var diyorum. Zirvedesin diyorum kendime, biraz tadını çıkar bu anın...
Bir yaş ara ile iki çocuk mu beni bu kadar tüketti, çalıştığım yerdeki son günlerin hoşnutsuzluğu mu beni bu kadar yıprattı, yoksa aklımda yapılacaklar çoğaldıkça benim hiçbir şeyi yapamamam mı bu kadar mutsuz dolandırıyor beni… Yoksa yoksa….

Aklımda bir sürü şey var. Ama ben hiçbirini yapamıyorum. Sadece kuruyorum ve bitmiyor kuruntularım, kesinlikle maymun iştahlıktan değil. Bunun farkındayım en azından.
Aslında çok da mutluyum ama çok da tedirginim. Bazı insanların sahip olduklarıma sahip olabilmek için içlerinin gittiğinin, ne kadar şükredersem şükredeyim, şükürlerimin az geleceğinin de bilincindeyim. Ama hala ne yapmak istediğime karar veremiyorum. Böyle mi olsa daha iyi şöyle mi olsa ikilemlerinde, hatta üçlemelerinde dolanıp duruyorum. 

İş değiştirme konusunda kafam iyice karman çorman oldu. Tam bu işi kabul edeyim diyorum, daha iyi diye düşündüğüm başka yerden teklif geliyor, hoppp ben en başa dönüyorum... Bunun da sonu yok galiba...
Önümdeki güzel şeyleri düşündükçe çoğalıyorum, çoğaldıkça bütünleşiyorum, bütünleştikçe çoşkum artıyor. Hadi diyorum, ha gayret her şey daha iyi olacak.
Sil at tüm düşündüklerini. Git biraz kafanı dinle, toparlan da gel. Sakın gittiğin gibi gelme…

Güzel yerleri/merak ettiğim yerleri görmeye gidiyorum, döndüğümde bol bol yazarım artık.

9 yorum:

  1. Dönüşün muhteşem olsun, güzel haberler ver ve bizi de mutlu et o zaman; yolun açık olsun.

    YanıtlaSil
  2. güle güle git Ayşegülcüm... Geldiğinde her şey çözülmüş olsun.
    Güzel ,mutlu haberlerini almak dileğiyle

    YanıtlaSil
  3. Umarım kafandaki düğümler çözülür en kısa zamanda burada olursun , sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. güzel bir yazıydı. tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  5. 31 mi, yaşlı mı??? yapma Allah aşkına :))) musmutlu dön oralardan, ha bir de resim getir bize bol bol :)))

    YanıtlaSil
  6. Böyle durumlarda biraz es vermek iyidir, gez, gör gel iyi gelecektir sanıyorum:)

    YanıtlaSil
  7. Gittiğin yerden kafanı toplayıp gelmeni ümit ediyorum. Durumunun yaşla bir ilgisi yok bilesin:))

    YanıtlaSil
  8. Git biraz kafanı dinle
    İki çocuk ikisinin arasıda çok az
    Hiç kolay değil
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Ohh ne bereketlisin yahu millet teklif bekler de gelmez, şikayet etme :)) hade bakalım toparlan, tatil yap dön aramıza :)

    YanıtlaSil