Sayfalar

2 Nisan 2012 Pazartesi

Bir hafta sonu daha.../Anne montu kızına kalmışmış...

Cuma gününden hafta sonu havanın pek güzel olmayacağı belliydi. Biz de havanın kurbanları olarak evde geçirdik hafta sonunu. Cumartesi fukara bir ev kahvaltısından sonra çocuklarla aşağıya araba yarışı yapmaya indik. Hava çok rüzgarlıydı ama yeni alınan yarış arabalarının merakı ağır bastı. ikisinin de ellerinde birer kumanda, araba önlerinde kendileri arkasında koşar adımlarla takiptelerdi. Uzaktan kumanda etmeyi henüz öğrenemediler.



Defne hanım yorulup banka oturmak istedi ve arabasını kimselere vermedi.  Kucakladığı gibi bankın oturağına yerleşti.













 Çocukları bir güzel yorunca, eve geldikleri bile uyudular. Bana da uzun zamandır yapmak istediğim dikiş için gün doğdu. Güzel müzikler eşliğinde dikiş dikmek kadar keyifli birşey yokmuş: ) Özlemişim böyle keyifli anları...
Bir ara yan odaya gittim ve baktım Defne hanım kalkmış, babası ile kitap okumaya başlamış. Yılın magazin haberi de bu olsun, baba-kız kitap okurken objektiflere yakalandılar: ))

Ve yine baba-kız markete ekmek almaya gittiklerinde bana bu güzel çiçekleri getirip yüzümde gülücükler açtırdılar.

Not; Defne'nin montu aslında benim montum. Ben küçükken babamın Almanya'dan getirdiği montummuş. Annem de saklamış. Arada Defne'ye giydiriyorum: )
Ve düzeltme ile postu yeniliyorum, montu giydiğim resmimi buldum: ) Tam 30 yıl geçmiş: )

12 yorum:

  1. vallahi anneni tebrik etmek lazım.
    bunca senedir, iyi korumuş. sende itinali şekilde kullanmışsın:)

    YanıtlaSil
  2. har,ka, evet en güzeli senin montunun kızına yadigar kalması, maaşallah :) bu arada kitap okuma karesi de çok güzel, devamı gelsin inşallah diyorum :) mutlu haftalar hepinize tüm aile :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) annemi hypo'nun da dediği gibi tebrik etmek lazım bu konuda...

      Sağol canım...

      Sil
  3. Bu mutluluğunuz hiç bozulmasın. Rabbim yuvanızı hep korusun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, inşallah...

      Sil
  4. Kitap okuma karesi bambaşka, çok güzel:))Hep böyle okusun...
    Mont hikayesine de hayran kaldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah hep böyle okur/lar: )

      Ben de montu annem getirince çok sevinmiştim: )

      Sil
    2. 30 yıllık mont gayet güzel görünüyor ne güzel bir hatıra
      ben de çocukların bazı kıyafetlerini sakladım
      inşallah torunlarıma giydirebilirim
      güzel bir hafta diliyorum

      Sil
    3. Bence de annem çok güzel muhazafa etmiş: ))

      Eşimin annesi de kundagını saklamıştı, o'nu da oğlumda kullanmıştım: )


      Ben de saklıyorum maviannem, kısmet olur mu bilmem ama saklıyorum bir güzel paketledim...

      Sana da güzel haftalar olsun...

      Sil
  5. Çok güzelmiş , defne de aynı sen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Filiz, ben de kendime çok benzetiyorum kızımı: )

      Sil