Sayfalar

26 Nisan 2012 Perşembe

Ahh o postacıyı bir görsem...

Şef ile Endülüste gittiğimiz şehirlerden çocuklara anısı kalsın diye şehir kartları yazdık ve postaladık.

Tabii yazarken ben Şef'in yazısına bin türlü kulp taktım, yok o karınca gibi yazıları nasıl okusunlar, yok insan biraz özenerek yazar, yok postacı atar bu adresi okuyamadığı için kartı falan filan...
Ben binbir türlü özenmeler içinde harfleri sıralarken nasıl bi kendinden eminlik sergiliyorum sormayın gitsin: ) Sanki ben kartı yanıma götüreceğim de posta kutusuna ben bırakacağım. O kadar eminim benim kartların geleceğinden...

Amma aynen şöyle sonuçlandı;

Dün akşam posta kutusuna baktım,Sevilla  kartları gelmiş, kartlar dediğime bakmayın benim kartımdan sadece birisi gelmiş. Şef'in iki kartı da posta kutusunda nasıl da kurulmuşlar, bana sanki "aldın mı ağzının payını" der gibi bir bakışla sırıtıyorlar...
Oğluma yazdığım kart yoktu kutuda, buna çok üzüldüm, hala bekliyorum belki gelir diye...

Tabii bendeki renk rengini değiştirdi, bir de arkamdan ince ince dokunduran bir adam: )

Ahh o postacıyı bir görsem denk gelip, iki kelam lafım var ama çok zor görmem: =)

16 yorum:

  1. Posta işletmesini defalarca şikayet ettim. Sonuç yok. Herkes şikayette bulunsa olma mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olma mı, bence olur...

      Ama ben ukalalığıma yanıyorum: )

      Sil
  2. Ben böyle durumlarda ortamdan sıvışıyorum ki zaferi tadanın hevesi kursağında kalsın:D
    ya kötü olmuş gerçekten. Demek ki bu inci gibi yazı kimin biz bu kartı saklayalım da alem güzel yazı görsün demiş olabilirler.
    Böyle de çamurum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En fazla asansöre kaçabılırdım, hıc sıvısma sansım yoktu Damla : )

      Gordukten sonra yerıne bırakıverselerdı daha bı hayra gececeklerdı...

      Sil
  3. çok güzel fikir ;) kart postalamak , hele bir de ulaşsa,, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : )

      Biz her gittiğimiz ilden atarız anısı kalsın dıye, bizim için rituel bir hal aldı.

      Sevgiler benden de...

      Sil
  4. bence de, ne kadar ince bir fikir :) düşünmek bile güzel :)

    YanıtlaSil
  5. Tüüü rezil oldun :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Ülkü, rengim değişse de çaktırmamaya çalıştım ama nafile, hele ki asansörün dört bi yanı ayna, ne yana dönsem ben ile Şef: (

      Sil
  6. canımmmm
    umarım gelir yakında o kart da eline
    boşver sennnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım maviannem, her aksam posta kutusuna bakıyorum ama nafile: (

      Sil
  7. bir seyahatte hem eşime hem kendime kart atmıştım...
    eşime yazdığım hemen geldi,
    kendime yazdığım ise aylar sonra geldi...
    diyeceğim o ki...
    umudunu yitirme:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) tamamdır hala beklemekteyim o zaman...

      Sil
  8. Teknolojik gelişmeler falan da hikaye bizde, posta işleri hala şansa bağlı:))
    Hiç belli değil, kimi zaman 2-3 günde gelen posta, bazen 1 sene sürebiliyor mesela:)
    Benim merak ettiğim bu arada nerde durur bu posta, nereye sıkışmıştır da gelmemiştir:)) Yıllardır anlamadım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semi benim içinde yeni bir merak konusu başlattın, acaba kartım nerde şu an çok merak ediyorum...

      Teknolojik gelişme mi? Bizde mi???

      Sil