Sayfalar

9 Mart 2012 Cuma

Renkli haftasonları ve Semih diyalogları...


Geçen gün yüzüme krem sürerken, peşimde dolanan Semih efendi ile konuşmalarımız şu şekilde duyuldu;

-anne napıyorsun? neden sürüyorsun onu yüzüne? nedir o?
-krem sürüyorum işte, daha güzel olayım diye: )
-anne onlar saçmalık, inanma böyle şeylere...

Noluyoruz oldum. Ne saçmalık, neye inanmayayım? diye afallarken;

- "anne kremler güzel yapmaz insanı!" diye devam etmez mi?

Benim küçük, boyundan büyük laflar etmeye tam gaz devam ediyor.

Herkese renkli haftasonları...

16 yorum:

  1. :)) çok güldüm erkek işte 7 sinde neyse 70'inde odur derler ya :)
    ama doğru söylüyor annesi, biz kendimizi kandırıyoruz öyle :)

    YanıtlaSil
  2. Öyle mi dersin Filiz: ) Bir de onca para veriyoruz!

    YanıtlaSil
  3. Semih'e yüzde yüz katılıyorum.
    Renkli hafta sonu mu istiyorsun? Bize gel, dollu boyamız var ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semih'e katılmak mı: )

      Hahaha siparişimi veriyorum sıkı dur: )

      Sil
  4. benim kız sabahları benimle makyaj yapmaya çalışıyor ve elbette kremlere düşkünlüğü had safhada.
    oğlan bakalım nasıl olacak? ama muhtemel Semih gibi düşünecektir.

    bence bunlar içgüdüsel olarak kodlanıyor genlerimize sanki:)

    işe yarıyor mu bilmem ama psikolojik olarak rahatlatıyor kesin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kız da benim kolyeleri dolayıp geziyor boynuna, henüz makyaj malzemelerıne bulaşmadı: )

      Kesinlikle erkekler böyle, hani bu yaşta bile, bence maddiyat olarak rahatlama peşindeler: )

      Sil
  5. Bu çocuklar inanılmazlar. Allahım nasılda buluyorlar bu sözleri :)

    YanıtlaSil
  6. Çok bilmiş seni. Şimdiki çocuklar büyümüşte küçülmüş gibi. Maşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle şimdiki çocuklara akıl sır ermiyor...

      Sil
  7. :)))))tipik erkek yaklaşımı...
    ve bana kalırsa bu konuda çok da haklı:)))
    mutlu geçsin haftasonunuz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım..

      haklı da: ) da sı var işte: )

      Sil
  8. Ne tatlı ya...bu çocuklar inanılmaz:)))

    YanıtlaSil
  9. hehehheh çocuk bile anlamış biz hala bir umut sürüp duralım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) bir de ustune onca para verip...

      Sil