Sayfalar

22 Mart 2012 Perşembe

"O" bir kız anne...

Bu sıralar Semih ile fenalardayız. Sorularına ne cevap vereceğimi bilemiyorum bazen.


Dün sabah, Semih'in küçülen üstlerinden birini Defne'ye giydirirken yanıma sokuldu ve kulağıma sessizce;

"anne neden kıyafetlerimi de paylaşmak zorundayım kardeşle, hadi oyuncaklarımı veriyorum ama o tişört benimdi" diye fısıldadı.
"Küçüldüğü için kardeşin giyebilir" desemde,
"erkek kardeşim olsa giyerdi ama o bir kız anne" dedi.

Öyle baktım yüzüne...

Bir de dikkat ettim de son bir haftadan beri babasına "babacım" diyor artık. Hem de her seslenişinde. Ama bana sadece "anne" diyor. Çok kıskanıyorum. Evet evet bildiğin kıskançlık işte...

8 yorum:

  1. Çünkü sen onun kıyafetlerini DEfne2ye veriyorsun ya o da sana nispet babasını poh pohluyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ondan mı dersin???

      Her isteğine tamam diyen bir baba olduğundan olmasın!...

      Sil
  2. çok şeker yahuu,e o kadar da olsun ama.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel resimler.
    ışık yayıyor:)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir çocuk, MAŞALLAH!!!
    İnanaılmaz sorular sorabiliyor, neler düşünüyorlar değil mi? :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım.
      Evet bazen şaşırıp bakıyorum yüzüne de çaktırmıyorum: )

      Sil