Sayfalar

6 Mart 2012 Salı

Masa örtüm: )

Yine blogları gezerken gördüm ama orda çocukların yatak örtüsünün üstü çeşitli çizgi film karakterleri ile donatılmıştı. Çok hoşuma gitmişti.

Semih'in de doğum günü yaklaşmıştı, ben de beyaz bir masa örtüsünün üstünü çocuklarımın sevdiği/istediği hayvan resimleri ile donattım. Bir iki gece uğraştım desem yalan olmaz. Çok severek yaptım. Bir de bitmiş halini çocuklarımın gördüğünde vereceği tepkiyi çok merak ediyordum: )

Tekstil kalemi ile çizdim, internetten çıktı aldığım çeşitli hayvan resimlerine baka baka. Kalem boyası yıkama ile de çıkmıyor. Güzel oldu sanki: )
Şimdi sıra fotoğraflarda: )





 

17 yorum:

  1. Doğum günü resimlerinde dikkatimi çekmişti zaten.
    Çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  2. national geographic kids hayranı Semih için güzel bir süpriz olmuş bence ellerine sağlık :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) teşekkürler, çalışmalarım sürecek: )))

      Sil
  3. O surattaki şaşkın ifadeye değmiş gerçekten :D

    YanıtlaSil
  4. çocuklar eminim bayılacaklar,çok güzel görünüyor,anladığım kadarıyla üzerine işleme benzeri birşey yapmayacaksın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.

      Çoğu kişi sordu bunu ama yapmayayım diyorum, belli de olmaz hani benim işim: )

      Sil
  5. Canım benim, başlamışken içlerini de boya desem, hemen kaçmam mı lazım gelir buradan? :-))))
    Çok güzeller ve renk eksik gibi geldi bana.
    Kaçtım tamammm ;-))

    YanıtlaSil
  6. Ecehan kaçma: )))

    Aslında düşünmedim değil ama o zaman da çok karışık olmaz mıydı?
    Çünkü her hayvanın resmi farklı renklerde olacaktı. Sanki böyle daha seçkin oldu.

    YanıtlaSil
  7. hahahah 30 yaşımda bende istiyorum böyle bir masa örtüsü :D şahsen beğendim ve çalışmalarınızın devamını diler, ellerinizden öperim :D ben hala hediyemi alamadım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : )))
      Öncelikle el öpenleriniz çok olsun...

      Davet edilip gelmeyenlerin hediye hakları yandı: )

      Sil
  8. Çok güzel olmuş ellerine sağlık canım böyle nevresim takımı bile yapılır bence sadece çocuklara değil kendimiz için bile yapabilirim valla bayıldım ki ne bayıldım güle güle kullanın.
    Bu arada margarinin gramını sormuşsun
    canım 250 gr lık paket olacak teşekkür ederim ben de hemen ekleme yapayım belki merak eden olur.
    Hoşcakal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Benim gördüğüm yerde de nevresim takımı yapmıştı oğlu için.

      : ) çok güzel gözüktü, akşama yapayım diye düşündüm kurabiyeleri ama orda takıldım.

      Sil
  9. çooook güzel,ellerine emeğine sağlık...

    YanıtlaSil