Sayfalar

2 Mart 2012 Cuma

Kitaplar ve Kahvaltı treni...


Bir italyan masalı'nın peşine Baba'yı okumak beni iki kere-Don Corleone ve Giovanna  ile- İtalya'dan Amerika'ya koca koca gemiler ile göç ettirse de, ikisinden de çok etkilendim. 

İki ana karakter kadar güçlü olmayı çok isterdim. Giovanna'nın karnı burnunda sokakları koşturmaları hala hayalimde. Don Corleone ise hep arkadan gizlice izlediğim, hep bana yakın ama uzak olsun diye düşündüğüm.

İkisininde konusunu bilmeden, kimseden yorumlarını okumadan başladım, sadece "çok güzel oku" dedikleri için okudum. 
Baba için Şef'e, Bir İtalyan Masalı için de Lale abla'ya teşekkür ederim.

Babayı okurken, Bir italyan masalına çok gidip geldim. "Kara el" lakaplı mafyayı Baba'da da görünce gülümsedim.

Oscar akşamı Baba'daki Johnny'nin oscar alması da güzel tesadüftü. Oscar hakkında yazılanlara değinmemeyim: )

Velhasıl ara ara bana dejavu yaşatsalar da ikisini de sevdim, beğendim, etkilendim.

Ve güzel bir pazar kahvaltısı için kahvaltı treni yolcularını taşısın: ) Mutlu hafta sonları...

Not; Kahvaltı treninin fotoğrafını blogları gezerken gördüm, sanırım mudo'da varmış. Henüz sahip olamayanlardanız.

7 yorum:

  1. Ayşegül , İtalyan Masalı gerçekten de çok güzeldi.
    Kahvaltı trenine bayıldım.

    Nereden satın aldınız Cancan için çok isterim.

    Öpüyorum iyi hafta sonları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lale abla, biz de henüz sahip olamayanlardanız. Blogları gezerken gördüm çok hoşuma gitti, Mudo da varmış sanırım.

      Sil
  2. Ayşegül oki...Bize çok yakın Mudo...Bu akşam bakayım...Hiç gözüme çarpmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulursan benim ufaklıklara da alırsın: )))

      Sil
  3. Ne kaaa güzel. Hem okumak hem de okuduğundan keyif almış olmak.
    Kahvaltı trenine bayıldım gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi: )

      Biz de peşindeyiz trenin, o nire biz ora: ) Henüz yakalayamasak da: )

      Sil
  4. ne güzel fikir bu bayıldım torunlara iyi olacak bu show teşekkürler

    YanıtlaSil