Sayfalar

5 Mart 2012 Pazartesi

İyi ki doğdun oğlum...

Dün oğlumun doğumgünüydü, doğumgünleri benim için çok önemli- nedenini bir ara açıklarım: ) -
4 Martta 3 yaşını bitirdi. Zaman ne kadar çabuk geçiyor diye klişe bir laf edeceğim ama gerçekten öyle. Seni çok seviyorum oğlum.

Cumartesi akşamı Edirne'deki halasının süprizi ile başladı aslında doğumgünü. Sonra Beşiktaş'taki büyük halasının akşam zili çalması ile devam etti süprizler. Pazar sabahı iki amcası/yengesi/kuzenleri ve babannesinin gelmesi ile bizdeki çoşku arttı. Sonra ananesi ile dededi ve dayısı geldi, sonra da arkadaşı Tarık(kuzenimin oğlu) ve teyzem geldi. Böyle kalabalıkları tüm yorgunluğuna rağmen çok seviyorum. Hepsine kocaman teşekkür ediyorum bizi yanlız bırakmadıkları, yanımızda oldukları için.

Pastamız: )








Soframız...

Gelen misafirlerimize hazırladığım günün anısı için hediyeler...








Ve doğum günü çocuğu: )

12 yorum:

  1. Ayşegül
    Bizim için de çok önemlidir doğum günleri...

    Semih'e tüm sevdikleriyle sağlıklı mutlu yaşlar diliyorum.

    O masada ki her şeyi ben yaptım deme sakın:))

    Sevgimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) Çok sağol Lale ablacım...

      Şeritli burma poğaça(kuzenimden) ve haşhaşlı sarma(teyzemden) dışındakiler eserim olur... İlk defa kuru dolma yaptım ama cidden süper olmuştu, hiç mütevazilik yapamayacağum: )

      Hediyelerde el emeğim olur: )

      Sil
  2. Nice mutlu yıllar diliyorum. Ellerinize sağlık herşey harika görünüyor.

    YanıtlaSil
  3. Doğum günü kutlu olsun. Nice nice mutlu yılları olsun, sizinle birlikte. Akşam da öp küçük beyi, benim yerime ;)
    Sofranız da pek güzelmiş bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Tülay, Öpmem mi: )

      Gel, bir gün sana da yaparım : )

      Sil
  4. nice yıllar semih e :) herşey harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
  5. nice yaşlara yakışıklı oğluna uzun bir ömür diliyorum
    masa muhteşem görünüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAğol canım, çok teşekkürler.

      Sil
  6. Maşallah!yeni yaşı kutlu, şansı hep açık olsun...
    siz de güzel günlerini görün oğlunuzun:)

    YanıtlaSil
  7. İnşallah canım. Güzel dileklerin için çok teşekkürler: )

    YanıtlaSil