Sayfalar

12 Mart 2012 Pazartesi

İstanbul'un yüksek yerleri...


Sabah haberlerde "İstanbul'un yüksek yerlerine kar yağıyor" diye söylüyordu spiker, şimdi fotoğrafa bakıp bizim ne kadar yüksekte olduğumuzu düşünün: )))
Dünden beri yakamı bırakmayan baş ağrısı bugün inşallah geçer. Cumartesi sabahı nemli saçlarla aceleden kendini sokaklara atmanın cezasını ıkı gündür çekiyorum. Bu sabah da aynı baş ağrısı ile uyandım. Ve sayesinde pazartesi sendromu yaşıyorum.

Ve akşamdan beri hem fonda hem dilimde "karlı kayın ormanında yürüyorum geceleri".

2 yorum:

  1. Ayşegül,
    Buralarda ancak biraz serpeledi kar, şimdi yağmur var... Oralarda ki gibi karı biz hiç görmedik valla.
    Sorması ayıp rakım kaç oarada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) diyorum ya biz çoook yükseklerdeyiz, rakım olayına hiç girmeyelim: )

      Sil