Sayfalar

8 Mart 2012 Perşembe

Hediye buzdolabı süsleri...


Bunlar da Semih'in doğumgününe gelecek misafirler için hazırladıklarım. Günün anısı kalsın istedim dolaplarının üstünde: )

















Önce çarşıdan alpaka kumaş aldım. Siyah tekstil kalemi ile Semih'in isteği doğrultusunda fil çizdim.         -Aslında niyetim Semih'in karikatüre edilmiş bir resmini çizdirmekti ama herşeyi son ana bırakan ben çizecek birini bulamadım.-
Altlarına da yazısını yazıp, kestim. Daha anlamlı yazı yazılabilirdi ama hiçbirşey aklıma gelmedi: (((
Önce kartonlara yapıştırmayı denedim olmadı. Oluklu karton bile çok ince kaldı. Tam boşverip vazgeçecekken Eda kesilmiş pleksileri gönderdi. Köşelerini de bizim imalattaki usta traşladı, biraz yuvarlak oldu köşeleri, böylece köşeleri kumaşı kesmedi. Pleksilere kesilmiş kumaşları yapıştırdım. Arkasına iki tane kömür mıktanıs yapıştırdım. Önemli olan yapıştırıcının sağlam birşey olması. Yoksa pleksileri mıktanıs tutmuyor. Çarşıdan aldığım uğur böceklerini de köşelerine kondurdum, tül keselere yerleştirdim.


Öyle aman aman matah birşey değil ama benim hoşuma gitti.

6 yorum:

  1. Ellerine sağlık, gayet güzel görünüyorlar. Bayılıyorum senin gibi el becerileri olan insanlara ,ben cin Ali bile çizemem ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.

      Benim de illa bakarak çizmem lazım, yoksa olmuyor: )

      Sil
  2. Nice sağlıklı ve hep birlikte mutlu yıllar dilerim size. Çok hoş çok güzel olmuşlar. Emeğine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. süper olmuş.Anne emeği gibisi yok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım: )

      Bence de, ahh annem: )))

      Sil