Sayfalar

26 Mart 2012 Pazartesi

Hafta sonusu gezileri...

Baharın gelmesini Ihlamur kasrı gezisi ile kutladık. Artık hafta sonu gezmelerimiz başlamış bulunuyor. Şef'in kış yoğunluğu da bittiyor. Cumartesileri ve akşamları evde artık.

Bu cumartesi güzel bir ev kahvaltısının ardından düştük yollara. Hava öyle güzeldi ki. Evde oturup ziyan etmemek lazımdı: )

Önce aklımda geçen haftalarda gördüğüm amma görüp almadığım ayakkabı vardı. Huyumdur, beğenirim ama almam, sonra da fellik fellik o'nu arar dururum. Genelde de bulamam ya bitmiş olur ya sezonu geçmiş vitrinlerden kalkmış. Beşiktaş pasajlarından birinde gördüğüm ayakkabı sadece 37 numarası kalmış olarak duruyordu orada. Hemen aldım, yanına da başka bir tane aldım. Semih efendi de ben de ışıklı ayakkabı istiyorum dedi, o'na da ananesinden parası alınmak üzere ışıklı ayakkabı aldık. Ananesi söz vermiş sana ışıklı ayakkabı alacağım diye. Bu defada Defne hanım beyaz kelebekli bir ayakkabı gördü, o'na da onu aldık. Birine alıp diğerini bırakmak olmuyor işte. Şef durur mu, benim günahım ne dedi, gitti ertesi gün converseden beğendiği ayakkabıyı aldı. Böylece ay ortası alınan avansımızı ayakkabılara yatırıp gezmeye devam dedik. Bakalım ay başına kadar hangi ayakkabının ucundan kemirmeye başlayacağız: )))

Ihlamur kasrına doğru yola koyulduk. Beşiktaşı çok seviyorum. Ablamın orda oturmasından mı ne sık sık gittikçe daha da çok sever oldum.
Ihlamur kasrı da çocuklar için biçilmiş kaftan misali çok rahat bir yer.  Düz ayak, yeşillik. Çocuklar tavşan, tavuskuşu peşinde koşturmaktan çok yoruluyorlar, eve gittiğimizde de hemen devrilip uyuyorlar: ) 

Çok kalabalıktı çookkk....

 


Bizimkiler ve diğer çocuklar tavşan peşinde idi.





Defne her zaman Semih peşinde ama yetişmek ne mümkün jetgillerden Semih efendiye...


Bu da ana-kız biziz: )

10 yorum:

  1. güzel resimler, güzel bir hafta sonu.
    annane söz verdimi yapılır.
    parasını istemeyi unutmayın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : )))

      Ooo alındı bile, Semih'e diyorum ki, ananen parayı versin öyle teşekkür edersin: )))

      Sil
  2. güzel bi haftasonu olmuş ıhlamur kasrına bayılırım bende :)

    YanıtlaSil
  3. Ihlamur Kasrına gitmedim. Her sonbahar gitmek isterim. Böyle yerlere sonbaharda bayılırım. Neyse baharda gideyim bari. Hafta içi gideriz biz. Hafta sonu her yer felaket.

    Ayakabılarınızı güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben en çok maslak kasrını sevsem de, burası çocuklar için daha uygun oluyor, güz ayak.

      Mutlaka git ama, onca kalabalığın içinde rahat nefes alınan yerlerden.

      Biz bile oturmadık, çok kalabalıktı...

      Sil
  4. görsellere bayıldımm..
    içim ferahladıı :)
    sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir hafta sonu olmuş belli ki...Anne-kız ne güzel çıkmışsınız:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Semi, stress yoktu en güzeli, teşkürler: ))

      Sil