Sayfalar

30 Mart 2012 Cuma

Bisiklet sürüşlerimiz başladı...

Akşam çocuklarla annemlere gideyim, böylece tüm gün evde olduklarından değişiklik olur diye düşündüm. Semih efendi illa bisikletimle gideceğim diye tutturdu. Böylece sezonun bisiklet sürüşlerini de açmış bulunduk.

Binanın kapısından çıkar çıkmaz; sitenin yokuşunda "çekilin yoldan ben geliyorum" diye bağırmaya başladı: )

İlk taşındığımız sene, binanın giriş katına çok hareketli çocuğu olan bir aile taşınmıştı. Enes henüz 3 yaşlarındaydı taşındıklarında.  Çocuklarının hareketliliğinden korkularından üst katlarda daire tutmamışlar. Giriş katı kiralamışlardı. Çocuk düz duvara tırmanan cinslerdendi, yazları binanın duvarına bile bisikletini sürerdi.

Eşime derdim, Semih bu kadar hareketli olmaz umarım diye, dün akşam dedim ki yeni bir Enes'mi doğuyor: ) Bizim site ikinci bir Enes vakalarını kaldırabilir mi bilmiyorum ama ben yandım sanırım...

Yokuş yukarı sürerken zorlanıyor, arkadan dayısına "hadi dayı it beni" diye bağrınıyor, eğim aşağı olduğunda da "bırak ben sürebilirim, sen beni Şevval mi sandın" diye söyleniyordu...

Bir de karar verdim bu çocuk tiyatrocu filan olmalı, acaip güzel oynuyor her rolü: )

Havaya da kızgınım bugün, sabah sabah içimi karattı...

2 yorum:

  1. evett sen O'nu Şevval mi? sandın:)
    Ben de küçükken bisiklete binmeye bayılırdım. Ama kızlarım malesef ya.Hele büyük üç tekerlikliyi bile süremedi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : )

      Ben de çok severim bisiklei sürmeyi, yüzümü gözümü yarmışlığım, anısını taşıyor oluşum sevgimin ispatı: )

      Sil