Sayfalar

24 Şubat 2012 Cuma

Unutulan anahtar, telefon, “baba” kitap ve çantadaki karnıyarık hayali: )

Bundan böyle sabahları işe gelmeden yapılan yemekler arasından karnıyarığı çıkardım. Biz ailecek çok severiz patlıcan yemeklerini, yazdan 10-15 kilo alıp karnıyarıklık-oturtmalık kızartıp, salata için de közleyip dondurucuya atarım. Bu sabahta dondurucudan kızarmış patlıcanları çıkartıp, bir güzel kıymasını soğanını kavurup tencereye dizdim. Pek bi güzel geldiler gözüme. Sabah açlığından olsa gerek. Neyse kahvaltı filan derken baktım işe geç kalınacak hemen apar topar giyinip çıkma telaşına düştüm. Daha site dış kapısından çıkmadan çantamın içinde anahtarımın, telefonumun ve kitabımın olmadığını fark ettim. Artık nasıl kendimi dışarı attım farkında bile değilim.
Şef işte tam bu anda; karnıyarık hayalini almışın ya yanına o yeter gibilerinden bir laf etti. O kadar mı belli etmişim, hissettirmişim: ) Hadi akşam olsun biran önce: ) Yanına da pilav, cacık, bir de olmazsa olmazlardan “şimdilik” 4 sandalyelik aile…






Bu buzdolabı süsünü yine blogları dolanırken gördüm, daha doğrusu bir blog linkini mail attığımda Eda gördü. "Hadi bana yap bundan" deyince, dün Eminönü sokaklarını arşınlarken tam da buna uygun keçe tarzı kumaş bulmuşken almamak olmazdı. Akşama yaptım ama renkleri farklı olabilirmiş, bu renkler pek göstermedi sanki.Eda yarın elinde olur,güle güle kullan: )

4 yorum:

  1. İnanamıyorum sabah kalkar kalkmaz nasıl yemek yapabiliyorsun maşallah valla :) ben çalıştığım dönemde akşamdan yapardım. Sabah kendime gelmem uzun sürüyor değil birde yemek yapmak akşam bir sandalye daha ekleseydin bende gelirdim en sevdiğim menü var sizde :) keçe magnete bayıldım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz ben de akşamları yani geceleri bitiyorum resmen. Daha kolay, pek rahatımı bozmayacak işler tercihim, hani kitap okumak, nette dolanmak gibilerinden: ) Sabahları daha dinamik oluyorum...

      Sandalyen hazır: )

      Teşekkürler: )

      Sil
  2. Ben de tam tersiyimdir Ayşegül, gece reklam aralarında falan şipşak atarım yemeği. Tüm sabahlar benimm vermem kimselere:)
    Patlıcanı çiğ bile yiyebiliriz Gamze ile ben ama Nazlı ağzına sürmez.
    Karnıyarık hele bayılırızzzz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ))) o saate kadar enerjinin "e" sı kalmıyor bende, senin sırrını merak ediyorum zaten: )

      Sil