Sayfalar

29 Şubat 2012 Çarşamba

Semih'ce güzel bardak: )

Evde sıkmalık portakal olduğunda mutlaka sıkılır çocuklar için, ben üşensem de annem halleder bu işi.  

Bu sabah da portakallar sıkıldı.
Portakal suyu su bardağına doldurulurken, arkadan bir ses " anne ben güzel bardakta istiyorum!", Semih efendi su bardağında içmek istemiyormuş.

Çeyizimdeki kristal bardak takımının parçalarını saymazsak evimizdeki en güzel bardak bunlar. Semih bey de bundan istiyormuş, su bardağında su içilirmiş, siz biliyor muydunuz bunu: )




Belki tabak hoşlarına gider, oyun gibi olur da yumurta yerler umudu ile tabaklar hazırlandı. Hazırlandı ama yine yumurta ve peynir yenilmedi: (

6 yorum:

  1. Semih, Gamze ablasına benzemiş , o da hep ayaklı bardakta içer meyve suyunu kolasını...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : )
      Zevkliler canım, hangi bardak olsa farketmez demiyorlar: )

      Sil
  2. Portakal suyunu ben de çocuklar için sıkıyorum, daha çok ufaklık için. Çünkü meyve yeme alışkanlığı pek yok ne yazık ki!

    Bardak seçimi güzelmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimkilere meyve olsun da ne olursa olsun.

      Teşekkürler: )

      Sil