Sayfalar

27 Şubat 2012 Pazartesi

Odwalla, kış, hastalık... Hepsi bir arada...

Bu havalar beni/bizi mahvetti. Bir sıcak bir soğuk. Dengemizi bozdu. Çocukların ikisi de hasta. Çok üşütmüşler. Nerde/nasıl üşütmüşler belli değil. Biri elimde, biri belimde çok gezenti bir tip olsam anlayacam ama yok. Salya sümük, ateş içindeler. Hafta sonu olması gereken her plan yattı. Tüm hafta sonu evdeydik.
Televizyonda hangi kanalda olduğunu hatırlamıyorum ama odwalla diye bir cazz grubunun konser görüntüleri vardı. Semih bayıldı o gruba, isimlerini filan ezberledi. Şarkılara ritim tutmaya başladı. Ağzı açık izledi: )

Ben de ilk defa dinledim. Sanırım ODTÜ'de konser vermişler geçen günlerde. Çok hoşumuza gitti.

İşte burdan
Ve
İşte burdan dinlenilebilir...

Odwalla, 1989'da massimo barbiero tarafından kurulmuş ve 7 albümü ve 3 dvd'si bulunuyormuş. Henüz hiçbirini dinlemedik...
Grubu, marimba ve vibrafonda massimo barbiero ve matteo cigna yönetiyormuş. Tumbalarıyla, tamtamlarıyla ve çeşitli vurmalı enstrümanlarla çok güzel sahneleri var. İtalyan ritmleri giriyor araya. Afrika dansları ediliyor sahnede.


Güzel bir hafta olsun, hastalıksız ve evet evet bol güneşli: =)

4 yorum:

  1. Geçmişler olsun yavrulara ve sana. Havalar malum, her evde benzer sıkıntılar yaşanıyor.

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun, umarım daha iyisindir.
    sevgiler...

    YanıtlaSil