Sayfalar

8 Şubat 2012 Çarşamba

Mısır, Karakış, Hediyelerim

Havalar beni seviyor. Bir türlü kış gitmek bilmedi, güneş arada bakıp kaçıyor ama ben halimden pek bi memnunum. Severim hem de çok severim kış aylarını, yaz çocuğu olmama rağmen. Bahar havaları da bir derece ama yazla aram hiç iyi değildir. Terler insan bir kere, işte bu yüzden bile sevilmemeyi hak eder yaz. Yazarken aklıma “susuz yaz” filmi geldi. Hülya Koçyiğit ile Erol Taş oynuyordu, hatta Hülya Koçyiğit'in sinemadaki ilk filmiydi yanlış hatırlamıyorsam. Neyse nerden aklıma düştüyse film. Yazdan bahsediyordum, eğer ki havuz kenarında yaz günlerimi geçireceksem belki bir nebze çekilebilir ama bu kış havası varya insanı kendine getirir. Lahana gibi giyinirsin. Dışarıda yanakların pembeleşir, ellerin üşür. Çayın tadına daha iyi varırsın. Hep hareket etmek istersin… Miskinlik çökmez üstüne.


 Neyse bu kadar havadan bahsetmek yetti. Bizim Mısır yolcumuz döndü çok şükür. Dediği ilk laf  “sen sanırım 30 yıl daha gidemezsin oralara” o derece pismiş. Fotoğraflarda da belli oluyor zaten. Piramitlerin oralar bile içler acısıymış. Şefin farklı ülkeleri geze geze midesi de gözü de fazla genişlemiş. Hiç etkilenmiyor adam. Benim için belki bir hafta sonu sadece belirli yerleri görmek için gidebiliriz dedi. Ben de büyük sözü dinlerim. Artık hafta sonuna razı olayım.





Mısır bavulundan bana çıkan iki üç hediye de bunlar. Küçük mavi taşlara bayıldım. Güzel fotoğraflayamadım ama çok güzeller. Hatta becerikli birisi olsa onlardan kolye bile yapabilir. Piramitlerin orda fotoğraf çeken adam vermiş. Muhtemelen fotoğraflarını çektiği kişilere veriyordur.

Ve,

Yine Semih ile annemin güldürücü-düşündürücü bir muhabbeti;

—Anane saat kaç?
—Beş olmuş.
—Acaba annem çıktı mı işten? Bu karda otobüsler de çalışmaz. Nasıl gelecek annem?
























4 yorum:

  1. Mısır a gitmeyi çok istiyorum, bakalım kısmet... Fotolar çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok istiyorum ama bazı fotoğraflardan sonra çok uzun kalamam sanırım. Umarım kısmet olur size de.

      Sil
  2. Ben de çok severim kışı Ayşegül. Yazı ise iki hafta severim:)) o da biz tatildeyken...

    Hediyelerini güle güle kullan çok şirinler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kış diyorum başka da birşey demiyorum. Şu karın güzelliği nasıl da cezbediyor beni: )

      Sil