Sayfalar

14 Şubat 2012 Salı

Kırmızı kalp kurabiye...

Dışarıda her yer kırmızı kalpler ile süslenmişken, bunları yapmamak ayıp olurdu: ) Bu işe de burnumu sokmasam olmazdı değil mi?




  

Şef yine işten geç geldi, ben de mutfağa girdim, çocuklar ile yapması, eğlenmesi çok güzeldi taa ki arkamdaki kıkırdamalara bakana kadar, bir de ne göreyim, halının ortasına oturmuş benim iki bızdık, ellerinde pudra şekeri kutusu, birbirinin başından aşağı, tüm halı bembeyaz. Normalde çıldırmam bağırmam lazımdı ama yapmadım. Hiç keyiflerini bozmadım. Ben de aldım yerden pudra şekerlerini onların tepesinden dökerek eğlencelerine ortak oldum. Ama eğlence de bir yere kadar, işim bitince mutfağı öylecene bırakıp kapısını kilitledim. Onlarla temizlik/toparlama kısmını düşünemiyorum bile.: )


Bu hamurdan iki tepsi kurabiye çıkıyor, çok bereketli. Ve kesinlikle tek kişi ile yapılacak iş değil. Bir de çocuklarla yapılmamalı: ) Tek tepsinin üzerini kapladım, diğerini boş boş yedirdim. Hani sabrım yetmedi daha fazlasına. İşi ehline vermek lazımmış. Çocukların doğumgünü dışında pek yapabileceğim şey değilmiş.
Fotoğraf çekim konusunda da berbatım: (

4 yorum:

  1. canım ellerine sağlık
    çocuklarla iyi başarmışsın
    :))
    muhabbetle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, pek başarılı olmasa da ilk deneme için güzeldi bence: )

      Sil
  2. bu kurabiyeyi hiç unutmazlar sanırım...
    pudra şekeri ile eğlence:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de: )
      Akşam akşam güldüler,eğlendiler ya o yeter: )

      Sil