Sayfalar

17 Şubat 2012 Cuma

Her genç kızın rüyası...



Hani "her genç kızın rüyası Zetina dikiş makinası" diye reklamlar vardı ben küçükken... Ben de her ne kadar Zetina olmasa da aynı işi gören Pfaff dikiş makinama kavuştum.



Nerden başlasam yazmaya bilemedim heyecandan. En sonunda kavuştum, sanki son model bir arabaya yada şömineli evime kavuşmuş gibi hissediyorum. O derece beni mutlu etti.

Normalde çok ama çok sabırsız biriyim, her ne kadar bu yönümden pek haz etmesemde birşey yapacağım zaman acaip heyecanlanıyorum. Sabırsızlanıyorum, hemen olsunlar peşine düşüyorum. Hani böyle kılı kırk yaranlardan, bin türlüsünü düşünenlerden, sık eleyenlerden hiç olamadım. Öyle olduğum anda tüm hevesim gider ve o işi yapmam. Bu defa öyle olmadı, buna kavuşmak için Şef tarafından bu sabırsızlığım biraz daha törpülensin diye bekletildim, bekletildim, bekletildim... Tamm bir buçuk aydır bekliyorum. Her sabah/akşam onun mail kutusuna düşen "hadi yarın gidelim", "hadi bugün alalım" iletileri biraz yordu sanırım o'nu da. Artık hevesim kaçmasın diye mi, artık bana bulaşmasın diye mi bilinmez ama bu sabah bu karda kışta gittik aldık. Artık geceler sabah olmasın: )




Bu kadar hevesten sonra alınan makinayı da oraya kadar gitmişken, Fatih Karadeniz pidecisinde pide yiyerek kutladık: )

12 yorum:

  1. Ayşegül ne kadar istediğini biliyordum , senin adına çok sevindim. Bu sayfa artık senin marifetlerine de tanık edecek bizi... Neyse bunlar gözüme hitap edecek. Koyduğun poğaçalarla tatlılarla iştahımı kabartıyordun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) Çok şükür kavuştum. Çok çok teşekkür ederim, umarım hakkını verebilirim.

      Sil
  2. Allahım sana şükürler olsuunnn..Sonunda kavuşturdun ona bu mübarek makineyi :)) isteklerim hala geçerli..en kısa sürede kargoya verdim demeni bekliyorum :)) haa birde uyumayı unutma :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) En kısa zamanda. Kargon geldi senin de, teşekkürler burdan da.

      Umarım uyku ilacı almak zorunda kalmam: )

      Sil
  3. Hayırlı olsun makinan ne dikersen yayınla bizde görelim ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler: ) Yayınlayınca aman bumuymuş/bunu mu yaptın demek yok ama: )

      Sil
  4. Dün çok dilemiştim, hemen olsun diye ;-))) Çok sevindim. Hadi bakalım kolay gelsin ;-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka birşey mi dileseydin acaba: )))

      Teşekkür ederim canım.

      Sil
  5. Güle güle kullan, o kavuşmanın heyecanı bambaşka değil mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Bambaşka hem de nasıl başka: )

      Sil
  6. Güzel günlerde kullan makineni canım :))

    YanıtlaSil