Sayfalar

6 Şubat 2012 Pazartesi

Gülerek başlamalı haftaya....

Herkese mutlu haftalar olsun.  Nasıl başlarsan öyle gider haftan....

Sabah blogları okurken farkettim MİM olayını.Laleninbahçesi mimlemiş. Bir ara bloglar arasında, henüz ben okuyucu iken çok yaygındı. Son zamanlarda hiç denk gelmemiştim. Benim de ilk mimim bu olsun bakalım. Teşekkürler Lale abla: )

Hafta sonunun da nasıl bu kadar hızlı geçtiğini anlamıyorum. Hafta içi geçmez, hafta sonu anında biter: (


Sence çok anlamlı bir söz; O kadar anlamlı sözler var ki, hangisini yazsam diye düşündüm ama o anki ruh halime göre seveceğim sözlerin sevgi derecesi-bana hissettirdiği anlam da değişiyor: ) Şu an sevdiğim, anlamılı bulduğum söz; "kimseyi çözmek için alt yazıya gerek yok, herkes kendini belli ediyor"
Makyajında olmazsa olmazın; allık. Kişinin duruşunu bile değiştiriyor.
Uyguladığın güzellik tüyosu nedir; gerek duymadığımdan yok yazıyorum ama gerçekten yok.
En sevdiğin çiçek; ortanca.
Nefret ettiğin bir şey; İş hırsı olan insanlar, yada hırsı olan insanlar diye genelleyeyim.
En çok sevdiğin iltifat; çok güzelsin: )))
Favori kitabın; Doğunun Limanları.
Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü; bilemedim şimdi.
Herkesin sevdiği ama senin sevmediğin bir ürün; Küçük mutfak el aletleri adı altındaki herşey.
Şu an en çok almak istediğin kozmetik ürünü; yok... Kozmetik ürünleri ve bu sektör ile pek ilgim yok...

Hadi Ülkü istersen sen de başla sıralamaya: )

10 yorum:

  1. Doğu'nun Limanları benim de favori romanımdır :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de en etkilendiklerimden olduğundan en sevdiğimdir: )

      Sil
  2. Olur gülüm :) iyi haftalar :)

    Hee bir de çok güzelsin :))))

    YanıtlaSil
  3. haftam güzel başladı sayılır:)
    sizede mutlu haftalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçenlerde çocuklar için yapılan bir kitap söyleşisinde dediler ki; güne hangi rengi seçip başlarsanız öyle devam eder.
      Ama her gün de pembeyi seçmeyin ki pembe günlerin değerini bilin: )

      Sil
  4. ne güzel bir mim olmuş bu
    evet allık ve rimel bence de bir de ruj olmazsa olmaz Ç)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın: )

      Ruju dudağında tutmayı beceremeyen ben için pek sevilenler arasında olmasa da allık ve rimel: )

      Sil