Sayfalar

21 Şubat 2012 Salı

Bir dikiş makinasının bana ettikleri...

Bir arkadaşım var, ne zaman pasta-börek-çörek tariflerine baksak, "aldığı kadar un" yazan her tariften kaçar, "bu tarifi geç unun ölçüsü yok" der. Ben de gülerim, "bişi olmaz başla sen" derim.


Son iki üç gündür annemin hadi buna başla, bunu yap dediği model için "bu çok zor gözüküyor hadi başka model bulalım" modundayım. Resmen bunu yapamam diyorum. "yapamam" diye gözüm korkuyor.

Demek ki neymiş; sana kolay gelen başkasına zor gelebilirmiş, kimseye gülmemek gerekmiş. Kendini de çok matah birşey sanmamak gerekmiş. Her fotoğraftakine ben bunu yapabilirim diye atlamayacakmışın.

Bir dikiş makinasının bana öğrettikleri. Resmen silkeledi beni ama pes ettim mi, hayır...

Akşama ziyan olacağını bilsem de bu modeli biçip keseceğim. Hafta sonuna kadar da bitmiş olacak ama giyilebilir ama giyilemez, orası muamma: )

8 yorum:

  1. ;-)))))))))))))
    Kendine güvenine hayran kaldım doğrusu arkadaşım. Sen ki! Bizlere nefer, idol, örnek olcaksın bi de...Kes, korkma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ))) Cahil cesareti desek daha doğru olur!!!

      Sil
  2. sen Anneni dinle başla gerisi gelir ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinledm, başladım, bakalım hayırlısı: )

      Sil
  3. pazardan kumaş almanızı tavsiye ederim ve dikiş makineniz çok kullanışlı bir makine ,güle güle kullanın bol dikişler ,takılırsanız ben seve seve yardımcı olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pazarlara henüz gidemedim. Fırsat bulursam aklımda.

      Çok teşekkürler. Sık sık ziyaret ederim artık sizi: )

      Sil