Sayfalar

27 Ocak 2012 Cuma

Uçan balon

Şefin eve işten dolayı geç gelmelerine alıştım artık. Gelene kadar saat 22 de cocukları yatırdıktan sonra uyuya kalıyorum. Geldiğinde bir iki saat kestirmiş oluyorum ve gece çok rahat oturabiliyorum. Aklımda ne varsa o sırada gerçekleşiyor.



Geçenlerde bloglarda dolaşırken görmüştüm bunu ama yapmaya bir türlü fırsatım olmamıştı. Ben çok sade birşey yaptım, üstü kendi zevkinize göre süslenebilir. Puantiyeli stickerlarla yada uzunlamasına şekilli stickerlar yapıştırılabilir. Yada bağlantı yerleri kalın renkli iplerle yapılabilir.

Öyle aman aman çok matah birşey değil. Sadece fikir olması açısından fotoğrafları paylaşıyorum. Çocukların odasındaki lambaya takılıydı bu yuvarlak -adı ne ise-. Tabanı yeni yıl hediyesi konulmuş kese kağıdından çantaydı. Çantanın alt kısmını kestim. Stıcker ile de yapıştırdım.
O stickerlara alma daha doğrusu yaptırma işlemimde tam bir komedi, pazartesi bunu da yazacağım.


5 yorum:

  1. güzel düşünmüşsünüz tam çocuk odası :)

    YanıtlaSil
  2. çok şirinnn torunlara yapmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz daha güzellerini tasarlarsınız, benimkisi çok acemice oldu: )

      Sil