Sayfalar

6 Ocak 2012 Cuma

Ter ve sigara kokusu...

Dün şirkette biraz hoş olmayan tavır sergiledim. Ama mecbur kaldım çünkü katlanamadım daha fazla.

Yeni bir sistem almak istiyoruz-yani patron istiyor: )- ve bu sistemin takibinde ben olacağımdan, toplantıya iştirak etmem farz oldu.
Muhatabımız olan satıcı firmanın temsilcisi beyefendi geldi ve işte o anda olanlar oldu.
Yuvarlak masa etrafında toplandık ve işte oturduk falan. Sonra temsilcinin dizüstü bilgisayarından demo gösterisi için mecburen adamın yanındaki sandalyeye oturmak zorunda kaldım.

Aman allahım o nasıl bir sigara kokusu, o nasıl bir ter kokusu anlatamam. Öldüm resmen. Uzak durmaya çalıştım, sırtım oturduğum sandalyenin arkasına yapıştı resmen geri durmaktan. Ama nafile. O pis kokuyu hala burnumun dibinde kokluyorum.

Bu tavırlarımdan genel müdürümüz anlamış olacak ki, ben bahane bulup masadan kalkıp geri döndüğümde, “ben o tarafa geçeyim, sen bu tarafta dur istersen” diyerek beni bir nebze uzaklaştırarak  kendini feda etti. Sonra pişman olmuştur muhtemelen ama iş işten geçti: )

Şimdi sen bir müşteri temsilcisisin, satış personelisin, insanlarla devamlı iç içe olan birisin, bu nasıl bir vurdumduymazlıktır, nasıl bir rahatlıktır valla çok sinirlendim. Sabah çıkarken bir duş alır insan, sigarasını da ne bileyim kokmayanından içer yazacam ama kokmayan sigara var mı onu da bilmiyorum. Sakız filan alabilirsin ağzına birkaç dakikalığına- sakız çiğnemesine de ayrı gıcık olanlardanım da- neyse insan biraz dikkat etmeli bence, toplum içinde yaşıyoruz, bu kadar kimseyi rahatsız etmeye hakkımız olmamalı.

Sanırım bendeki hoşnutsuzluğu da anladı... Ne yalan söyleyeyim giderken tokalaşmak bile istemedim.

4 yorum:

  1. Ay gülüm ya belki kötü durumda herkes sorun yaşayabilir..sen bir de topkapı-tuzla otobüsüne binsen bayılırsın heral..yazın çok yaşıyor insan bunları ama ben pek aldırmıyorum olabilir bu durumlar :)

    YanıtlaSil
  2. Ahh Ülkü, hepimiz insanız ve doğal olarak terleriz ama bu demek değil ki temiz mis ak pak olmayalım, güzel kokmayalım ki bahsi geçen kişi de adı sanı duyulmuş bir firmanın müşteri temsilcisi.
    Topkapı tuzla otobüsünü de çok duydum: ) ama henüz nasip olmadı binmek: )

    YanıtlaSil
  3. Kendine saygısı yoksa kişinin; gerisi gelmiyor zaten. Hani eskiden olsa anlayacağım da, kozmetik sektörünün bu kadar geliştiği bir dünyada hala ter ve sigara kokmak; olacak iş değil.

    YanıtlaSil
  4. ay ne kötü bir durum anlayabiliyorum seni
    bir de garsonlar da bu tür kokular beni çok rahatsız eder

    YanıtlaSil