Sayfalar

20 Ocak 2012 Cuma

Sponsor aranıyor...


2012 için dilenen dileklerim arasında olan çocuk bezine sponsor bulunması vardı ama tüm aramalarımın sonuçsuz kalması ile artık tabiri yerinde ise eşek kadar olmuş oğlumun bezden çıkması gerektiğine karar verdim. Bunun kararını Defne doğduğunda vermiştim ama bir türlü 1,5 senedir beceremedim. Beceremememin içinde rahatlık olduğunu kabul ediyorum ama rahatlıkda bir yere kadar. Aslında sadece Semih değil, 1,5 yaşındaki Defne’nin de bezden kurtulması lazım. Bazen düşünüyorum da ne zoruma 14 ay ara ile çocuk yapmışım. Deli cesaretim senede bir esiyor işte.

Fotoğraf mı; Semih'in Defne'yi ilk gördüğü an: )


Annem her defasından ben sizi 1,5 yaşında bezden çıkardım diye söylenir. Ben de poklu amerikan bezlerini elimde yıka- kaynat- kurut- ütüle yapsam, 1,5 değil, 1 yaşında öğretirdim diye söylendim ama boşuna tabii…

Bu konuda kadar kitap okudum, o kadar internette dolandım ama bir türlü öğretemedim. Nuh diyor peygamber demiyor.
Hayır 1 paket bez üç gün gitse içim o kadar acımayacak. Her iki günde bir paket bez. Sigara tiryakileri misali benim çocuklarda bez tiryakisi.
Geçen gün baktım evde bez yok, dedim ki bozdurmucam 50 liramı, açtım kumbaralarını aldım bez paralarını, “biraz da kendi paranızla alın canım, her şeyi de bizden beklemeyin” diye söylenerek çektim içinden 25 lirayı. Her sabah kapının önüne bir poşet içinde 10 lira atıyoruz poklar içinde…
Hadi parasını pulunu geçtim pişik olacaklar. Martta 3 yaşı bitecek Semih efendinin, bana doğum günü yapalım demesini biliyor ama çişim geldi demeyi bilmiyor.

Şimdi sizler nasıl becerdiniz bezden çıkarma işini? Allahım ben nirde yanlış yapıyorum??

6 yorum:

  1. :)))Biz daha becermedik ama kendinin hazır olması gerek mesela Buse hazır aslında tuvalete götür diyip soyunuyor gidiyoruz :) kış diye ilgilenmiyorum yazın üzerine düşerim olayın

    YanıtlaSil
  2. Ülkü; benim oğlum hiç hazır olmuyor senelerdir walla, onu beklersem okula da bezle gidecek diye korkuyorum: )

    YanıtlaSil
  3. Allah kolaylık versin canım. İşin zor ama sen bununda üstesinden gelirsin.

    YanıtlaSil
  4. yazıyı gülümseyerek okudum ama,
    zor durum...
    kolay gelsin...
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Annemahsustan, sakin üzülmeyin. Hepimiz ayni yollardan gectik. Bu yaz kendiliginden hallolacak! Göreceksiniz!
    Avusturya'dan sevgiler ! Huriye

    YanıtlaSil