Sayfalar

6 Ocak 2012 Cuma

Sevgili Şefim...

Haftanın son gününü böyle ter ve sigara kokulu bir yazı ile mi bitirecektim, tabii ki hayır.
Şimdi bloğumu çok sık-günü gününe takip etmeyen adama-şefime sesleneceğim.
Sanırım blog yazmanın güzel yanlarından biri de bu. Söze dökemiyorsun ya da söylendiğinde karşı tarafın işine gelmiyorsa söylediklerin, duydukların ile hevesini kırıyorlar falan filan.
Ama yazıda en fazla alta yorum yapabiliyorlar: )

Canım, seninle acı tatlı, güzel çirkin, kederli sevinçli koskocaman ama bir o kadar da arkamı döndüğümde kısa gelen 6 yılı paylaştık. Bu 6 yıla neler sığdırmadık ki. En önemlisi iki tane sağlıklı-akıllı-uslu olmayan-heyecanlı-neşeli-durdan sustan anlamayan iki evlat.

Şimdi bu yazıya bu kadar giriş yapmaya değer mi sözün özü, buna sen karar ver: )

Ben işte bu dikiş makinesini çok istiyorum. Hayal ediyorum. O dikiş makinesi ile ortaya çıkardığım güzellikler gözümün önünde dolanıyor.
Buna karşı çıkışını anlamaya çalışıyorum ama inan ki düşündüğün gibi olmayacak, kendimi yormayacağım. Söz geceleri de uyuyacağım. Zaten gece dikiş dikilmez ki, alt kat komşularımızın sabrını zorlamaya gerek yok değil mi?  Zamanı iyi kontrol edebilirim, çocukları uzakta tutabilirim iğneden-düğmeden-iplikten: )

Beni düşündüğün için çok ama çok mutluyum. Buna sahip olduğumda bil ki bu mutluluğum daha da artacak ve sana yol-su-elektrik olarak geri dönecekJ

Sonucu ne olursa olsun, Seni çok seviyorum, iyi ki yanımızdasın.

Herkese mutlu haftasonları.

10 yorum:

  1. Blog üzerinden mektuplaşmak ha? :-)

    YanıtlaSil
  2. Ecehancım bu konuyu ne zaman açsam duvara tosluyorum: )
    İşyerinde yeterince yorulduğumu dile getirip, zamanımın olmayacağından ile noktalanıyor konu.
    Belki böyle bir yolla hedefe erişirim diye düşündüm. Kızıma elbise dikmek istiyorum: ))) Ay ne biliim bir sürü şey yapabilirim: )
    Şefimizi ezip almak da istemiyorum ama sabır da bi yere kadar değil mi: )))

    YanıtlaSil
  3. Aaa bak çocukları uzak tutacağım dedinde aklıam geldi benim o dikiş makinesinin iğnesi tam tırnağımın orta yerinden geçivermiş :)) küçükkene annem baygın sessiz kaldın öle diyodu :)) dikat :))

    YanıtlaSil
  4. Ülkü canım, insan böyle bir yazının altına böyle yorum yazar mı?
    Şefin alacağı varsa da almaz...

    YanıtlaSil
  5. :)))) Sil gitsin o zaman aklıma geldi ne yapim

    YanıtlaSil
  6. Bunun için şeften izin almaya ne gerek var? "Koskoca şef bi dikiş makinesi için rahatsız edilir mi?" diye düşünmüş de olabilirsin ;-)

    YanıtlaSil
  7. şef bu yazıdan sonra makineyi alacaltır , emin ol:))

    YanıtlaSil
  8. O makine daha sonraları başına dert olabilir benden söylemesi.
    Yıllaaaar yıllar önce aynı hataya düşmüş sonrada içinden çıkamamıştım.
    Ama çokda güzel insan kendini özgür hissediyor.kimsenin istediği değil kendi istediğini yapmak da ayrıca mutlu ediyor.

    YanıtlaSil
  9. makine alına ve güzel ürünler çıkarıla !!!!!
    kendimi birden sülüman gibi hissettim :))))

    YanıtlaSil
  10. Lale Abla; kesin alacağım demese de bakacağız sözünü aldım: )

    Yaşamın kıyısında; Kimisi de sizin dediğinizi diyor ama yaşamadan bilemeyiz ki, değil mi: )

    Mavi anne; en çok bu yoruma güldük: ) O çıkarılan güzel şeyleri sizlere de hediye edeceğim...

    YanıtlaSil