Sayfalar

3 Ocak 2012 Salı

Semih mutfakta...

Akşam elmalı turta için mutfağa girdik.














Semih’le mutfakta zaman geçirmek çok ama çok yorucu, her şeye el atması beni çileden çıkarıyor. Tabii o'nu gören Defne'yi zaptetmek daha da zor oluyor.
Her şeyi kendi yapmak istiyor.

“Anne bak ben yumurtayı kırabilirim,
Anne bak unu ben dökebilirim “

deyip her şeye bulaşıyor, meraklı olması, kendi yapmak istemesi hoşuma gitse de bazen çok bunalıyorum. Bağırdığım, çileden çıktığım anlar oluyor. Çocuk olduğunu unuttuğum anlar da…

Sonra da üzülüyorum ama iş işten geçmiş oluyor.



Afiyetle: )

7 yorum:

  1. Çocuklarla Elmalı Turta yapmak... Bir mucizeyi gerçekleştirmek gibi birşey herhalde, ben tek başıma mutfağın altını üstüne getirebiliyorum çünkü.

    YanıtlaSil
  2. Afiyet olsun elinize sağlık cnaım :) dün Buse hanımda köfte yapmış döke saça :) bulaşık yıkayacağım evi ben süpereyim ben sileyim her şeyi yapmak istiyor garibim :)

    YanıtlaSil
  3. CafenoHut; Bizim de geldi sayılır, o resimleri koymaya utandım diyelim, yoksa anı olarak saklandı: )
    Ülkü; sağolasın. Temizlik yapmak mümkün değil zaten onlarla, biri viledayı bırakmaz diğeri süpürgeyi...

    YanıtlaSil
  4. Olsun be güselim, kirlenmek güzeldir ;-)
    Çileden çıkmak harikadır ;-)

    YanıtlaSil
  5. Baştaki AŞK yazısına bayıldım ;-)

    YanıtlaSil
  6. : ) Ecehan; aşk bizden oluşuyor haberin yok mu: ))
    eşimle benim başharflerimiz bir de soyismimizin ilk harfi aşkı oluşturuyor...

    YanıtlaSil
  7. :))ben yaptımm aşk tasarımını..hatta yeniside var ama henüz yayınlanmadı..:))

    YanıtlaSil