Sayfalar

19 Ocak 2012 Perşembe

Şefin patronu ve Tiyatro

Bizim evde Şef’in patronu hiç sevilmez. Evde çocuklar ne istese patron aldı diye bir şey uydurduk, her şeyi patron alıyor ama bir türlü geri getirmiyor.
Geçen gün boya kalemlerini istiyorlar, önlerinde defter olduğu halde duvarı boyadıkları andan beridir hasretler kalemlere. Ama patron aldı, ondandır boya kalemleri yok. Duvara boya yapmaları için çözüm buldum ama bakalım ne zaman gerçekleştirebileceğim.

Markete gittiğimizde de istekleri çoğalınca yada kumbarayı atmak için bozuk para istediklerinde paramız yok diyoruz. Patron neden para vermedi baba sana diye küçük Emrah modunda ağlamaklı bir hal alıyor kaşı gözü.
Dün akşam kardeşimin doğum günü için annemlere gittiğimizde illa tiyatroyu istiyorum diye tutturdu. Tiyatroyu bir akşam şef kucaklamış getirmiş, her şey çocuklarım için diye.


Tiyatrodaki oyuncuları - Oyuncularımızın isimleri bile var; kara cadı, prens, prenses, aksakallı dede ve kara sakallı dede. Bazen de karagöz ve Hacivat oluyorlar. Hayal gücümüze hangi masalı sığdırabilirsek, uydurma yeteneğimin ne kadar kuvvetli olduğunu da öğrendim: ) - Defne ağzına aldığından beri artık çıkartmıyoruz ortaya. Biraz daha büyümelerini bekliyorum.
Zaten aldığımız her şey onlara üç beş yaş büyük geliyor. Hani eskiden annemler giyecek üst baş aldıklarında kolları, paçaları uzun gelirdi de, seneye de giyerler diye kıvırıp böylecene gezdirirlerdi bizi: ) Bizimki de o misal seneye oynarlar diye hep büyük beden alıyoruz oyuncakları…



Elde edemeyince tiyatrosunu, yatana kadar patrona kızgınlıklarını dile getirdi; halbuki adam Semih'i çok sever, ne zaman görse cebine harçlık 100lira sıkıştırır: )

3 yorum:

  1. ben tiyatroya bayıldım.
    Zavallı patron:))

    YanıtlaSil
  2. Lale abla, bizim şefin vardır böyle alışılageldik oyuncakların dışında aldıkları. Moskova'dan sana TV aldım diye beni kandırıp oyuncak bir tv getirmişliği bile var.

    Patronu biz çok seviyoruz: )

    YanıtlaSil
  3. Demek seneye oynar oyuncakları ;-)) alemsin.
    Ve evet, zavallı patron ;-)

    YanıtlaSil