Sayfalar

16 Ocak 2012 Pazartesi

Karlar düşer...




İstanbul'da kar yağmaya başladı.

Allahım inşallah biraz tutar da çocukların kardan adam yapma, kartopu oynama hevesleri yerine gelir.



Bu da Kar şiirim olsun, Sezai Karakoç...

Karın yağdığını görünce
Kar tutan toprağı anlayacaksın
Toprakta bir karış karı görünce
Kar içinde yanan karı anlayacaksın

Allah kar gibi gökten yağınca
Karlar sıcak sıcak saçlarına değince
Başını önüne eğince
Benim bu şiirimi anlayacaksın

Bu adam o adam gelip gider
Senin ellerinde rüyam gelip geçer
Her affın içinde bir intikam gelir gider
Bu şiirimi anlayınca beni anlayacaksın

Ben bu şiiri yazdım aşık çeşidi
Öyle kar yağdı ki elim üşüdü
Ruhum seni düşününce ışıdı
Her şeyi beni anlayınca anlayacaksın


5 yorum:

  1. Şiirin sırlarına takıldım aklım. Affın içindeki intikam, bir şiiri, birini, her şeyi anlamak...
    Bazı şairleri özel kılan, saatlerce şiirlerine takılı kalmak belki.

    Akçay'da bile kar vardı bugün. Öyle kardan adamlık falan değil tabiki de on dakikalık atıştırma dahi çocukları heyecanlandırdı.
    sevgimle

    YanıtlaSil
  2. gönlünce yağsın kar; gönlün ısıtsın onu...

    YanıtlaSil
  3. İstanbul bugün iki saat içinde bembeyaz oldu ve çok güzeldi. Özlemişiz, fotoğraf bugün çekildiyse bizde o kadar yok daha:)
    Ama bahçeye çıkıp kartopu oynayacak kadar oldu.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. umarım kardan adam yapabilmişsinizdir Ayşegül. Biz biraz kar topu oynadık::::)
    şiir çok güzeldi...
    sevgimle

    YanıtlaSil
  5. Gülgün; Ah o şairler, o dizeleri kimbilir nasıl duygularla yazdılar...
    Ecehan; başka dilek dileseymişim olurmuş: )
    Yaşamın kıyında; O fotofrafı netten buldum, yoksa ben de İstanbulda'yım.
    Lale Abla; Oynamaz mıyız, sabahtan beri bahçedeydik. Fotografları birazdan yükleyecegım: )

    YanıtlaSil