Sayfalar

18 Ocak 2012 Çarşamba

İyi ki doğmuşsun canım...

3,5 yaşımdayken hayatıma girdin, çok kıskanmışım seni: ) Küçüklük resmin yok, seni çingenelerden aldık diye yıllarca kandırmıştım. Ama doğduğun günü hatırlıyorum:) Bizim canımızsın sen.

Bugün benim canım kardeşimin, biricik kardeşimin doğum günü.
İyi ki doğmuşsun, iyi ki benim kardeşimsin.

Seni çok seviyorum. Beni kızdırdığın anlarda da çok seviyorum merak etme: )

Umarım hep birlikte oluruz. Hep yanımda olursun.

Doğum günün kutlu olsun
Mutlu ol senelerce
Sana boncuktan kuş yaptım
Konacak pencere...




5 yorum:

  1. teşekkur ederim canım benim.. bende seni çok seviyorum... beni sinir etsen bile..

    YanıtlaSil
  2. nice mutlu yılları olsun...yeni yaşı çok keyifli olsun

    YanıtlaSil
  3. nice yaşlaraaaaaa kardeşi olması çok güzel insanın

    YanıtlaSil