Sayfalar

26 Ocak 2012 Perşembe

Herşey hayallerle başlamaz mı?

Hani düşünüyorum da, şöyle çok da küçük olmayan -buldum da küçük orta büyük tercihi kaldı-, arka tarafında bahçesi olan, ön tarafında büyük iki kanatlı tahta kapısı olan, önünden genişçene araç yolu olan, caddenin yanında karşı kaldırımdan denizi izleyebileceğim tükkanım olsa.
İçini zevkime göre döşesem, kağıtları kessem yapıştırsam, dikiş makinesi ile aklıma gelenleri diksem, istediğim mobilyaları yapsam.

Bu atölyede istediklerimi yapsam, evime taksam takıştırsam, sevdiklerime hediye etsem. Kafamı dinlesem, oturup sevdiğim şairleri okusam, romanların içinde kaybolsam, ders çalışsam o manzarada, papatyaları toplasam, vazoya koysam. Bahçede küçük bir masam olsa, gelenlerle çay kahve içsem. Günün gazetelerini okusam.


İşte arka bahçesi böyle biryer olabilir mesela: )


Para kazanma telaşına düşmeden bir şeyler üretebilsem. Proje yetiştirmek, kar-zarar çıkarmak, bilanço tutturmak, hesap neden pasifde, ödemeler yapılmış mı derdine düşmeden geçirsem ya günlerimi. Ne güzel olur değil mi?

Yazarken bile içim açıldı siz okurken ne hissettiniz bilmem. Çok mu hayalperestim bilmiyorum. Şu emeklilik için kalan prim günlerim dolsa belki ucundan kıyısından başlarım: )

Şef bunları okumuyordur inşallah, yoksa akşama yine alttan alttan gülerek der “esmişler sana: )”


Şefin de dediği gibi benim bir şey düşünmemem lazım: )

Yaş olmuş 30, ben hala o mu olsun bu mu olsun derdindeyim. Otur yerine diyorum bazen kendime. Gerçekten de düşünme, gel işine, git evine, bak çocuklarına yeter diyorum ama olmuyor işte. Dürtülüyorum resmen. Kanım kaynıyor, sanki 20 lı yaşlardayım ve hayata yenı başlıyorum.

Her şey hayallerle başlamaz mı? Belki bir gün olur… Olmasa da, olmasını düşündüğüm anlardaki mutluluklarım hediyem olsun kendime…

Fotoğraflar netten.

8 yorum:

  1. canım çoook güzel harikalar
    anlatmışsın
    :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayal işte, hayaller hiç kötü anlatılabilir mi: )

      Sil
  2. Aynı fikirdeyim, hayal güzel şey ;-))
    Ya lütfen Şef'e selam söle, alsın şu makineyi artık. ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alcak alcak: ) söz verdi ben de üstüne gitmiyorum...
      kendi başıma da şefi ezip almak istemiyorum, öyle de düşünceliyimdir: )

      Sil
  3. Bidenem, hani bi atasözü var "düşün düşün...." uzatmayın artık ya (bana n'oluyosa, sabrediyorum) ;-)))

    YanıtlaSil
  4. great blog!!! following you now...

    visit my blog!!!

    http://voguelyvan.blogspot.com/

    kisses!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks: )

      I think, your style and your blog great and i'm following u.

      : )

      Sil