Sayfalar

9 Ocak 2012 Pazartesi

Bir alana bir bedava...

Çocukları satabileceğim birisi olduğunda benden keyiflisi yok, kim ne derse desin bir annenin kesinlikle kendi başına kalacağı zamanları olmalı. Yoksa sıyırıyor ve en çok da ev ahalisine sarıyor. Canım bu da can, bünyede bir yere kadar. Değil mi?
Bizim iki tane bir yaş ara ile çocuğumuz olduğundan birine bakmaya talipli olan diğerinde arıza çıkarabiliyor. Bir alana bir bedava diyorum anlamıyorlar: ) Sanırım satış politikamı düzeltmem lazım: )
Çocuk devir teslim törenlerinde bana en çok yardımcı olanlardan biri annem, diğeri de büyük görümcem. Hatta sadece ikisi: )  Zaten Semih’in hala aşkı dillere destandır. Geri dönerken beni halamdan götürdüğün için seni sevmiyorum diyen bir evladım var: )
Cumartesi günü halasının izin günü olduğundan soluğu sabahın sekizinde Beşiktaş’ta aldık. Aslında niyetimiz Ihlamur kasrına gitmekti ama hava şartlarından olmadı.
Çocukları bıraktığımız gibi arkamıza bile bakmadan-arkamıza bile bakılmadan- Beşiktaş sokaklarından Eminönü’ne doğru yol aldık. Şark Handa biraz bakınmak istedim ama pek aklıma göre bir şeyler yoktu. Yine de ıvır zıvırlarla döndük. Bu kalemleri binadaki çocukları sevindirmek için alsam da en çok ben sevindim. Uçlu kalem kullanamayanlardanım. Mücevherlerimi koymak için de iki küçük sandık: )



Bizim gibi işinden dolayı dağ başında oturanlar bilirler, insan şehrin merkezine indi mi, insan içine karıştı mı nasıl kendinden geçer. İşe yakın oturmanın etinden sütünden yününden sonuna kadar yararlansak da şehre indik mi oraya buraya saldırırız.

Beşiktaş’a döndüğümüzde o kitapçı senin bu kitapçı benim dolanmaya başladı şef.
Sepetimize düşen kitaplar bunlar.
Şef ile benim tarih merakımızı- bilgimizi diyerek ukalalık yapayım- daha doğrusu şefin bilgisini bilmeyen yoktur. Kocacım diye demiyorum o anlatsın sen dinle durumu: )
Elimdeki Bir İtalyan Masalı bitse de bunlara başlasam.
2013 yılında İstanbul Üniv. Tarih bölümünde okuyacağımı da yazmış mıydım?

4 yorum:

  1. Selam,
    Kitapları keyifle okuyun diyorum, Murakami harikadır. Bu arada baktım da yandaki izleyici listesinde de varım, endişeye mahal yok, kumanda panelimde gözükmektesiniz ve ben hep oradan takip ederim.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  2. Nurşen Abla utandırdınız şimdi, yanaklarım pembeleşti: )

    YanıtlaSil
  3. Sizin binada oturmak isterdim ne güzel kalemler :) yüreği güzel arkadaşım :) ben var ya hayatta böyle kendime vakit ayıramam ayırmam istemiyorumda sanırım :) vicdan işi yani :) bir de tarih deme bana ortaokul öğretmenim yüzünden hiç sevemedim tarihi işkence yapıyordu da biraz :)

    YanıtlaSil
  4. Ülkü; emin ol tarih ortaokulda öğrendiklerimiz değil. Hatta hiç değil, saçma sapan şeyler öğretiliyordu bizlere.
    Sana da yollarım canım, istediğin kalem olsun: )
    vakit konusunda da, hiç acımam her anı değerlendirim, sanırım annelik her bünyede farklı: )

    YanıtlaSil