Sayfalar

24 Ocak 2012 Salı

Aysef film gururla sunar...

Yavaş hareket edemiyorum. Yapımda yok, hiçbir şeyim yavaş, sakincene değil. Hep bir “hemen olmalı” halleri içindeyim. Yemek yemem, yemek yapmam, ev temizlemem, yolda yürümem, alışverişim her şey hızlı olmalı. Aheste aheste bir şeylerle oyalanamıyorum. Belki de yaparken tadını kaçırıyorum ama yapı meselesi işte. Kaldırımda önümde yavaşcana yürüyen insanlara hayıflanıyorum, taksici tin tin gidiyorsa ön koltuğa geçip adamı camdan fırlatıp gaza basmak istiyorum, marketteki kasiyer kız paraları yavaşcana sayıyorsa yada pos chazında on kere bir işlemi yapıyorsa kalk ben yapıcam diyesim geliyor, yapıyım mı yapmayım mı edası ile temizlik yapanlara hasta oluyorum, alıp ellerinden bezleri süpürgeyi bir çırpıda bitirmek istiyorum.
Ne bileyim işte her şeyim hızlı ve sabırsızca. Bazen çok yoruluyorum, diyorum kendime dur bir nefes al ama olmuyor işte. Dün de hiç nefes almadan bir çırpıda geçirdiğim anlardan dı.
Şirketten  birkaç saat izin almıştım, önce markete uğrayıp eksikleri aldım, sonra da yapmaya koyuldum. Annem izlemekten yoruldu ve kalktı gitti diğer odaya: )

Çok sevdiğim halamın kızı, eşi ve minik bebekleri misafirimizdi. Geldikleri için çok mutlu oldum. Oğlum için de ablasının oğlunu getirmişler ki, ikisi birlikte yaramazlığın dibine vurdular.

Gündüzden hazırlıklarımı yapmıştım zaten. İşten eve gidince çok rahat oldu misafir beklemek.

Menümdekiler;

Yeşil zeytin piyazı / portakalağacı
Yoğurtlu havuçlu salatası
Minik pizzalar
Açma
Galete unlu kaşarlı börek
Muhallebili elma tatlısı / portakalağacı
Bademli ay kurabiye  / portakalağacı
Milföylü-portakallı tatlılar / portakalağacı











Tariflerini bir sonraki yazıda yazacağım ama isterseniz portakal ağacı adlı siteden de alabilirsiniz.  Bademli ay kurabiye ve muhallebili elma tatlısı favorimdi.

8 yorum:

  1. canım ben geldim.
    leziz bir sunum.
    :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin, senin sunumlarının yanında solda sıfır kalır: )

      Sil
  2. Ben de geldim, tabağım şurda ki mi? ;-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de hoşgeldin. Evet evet işte o tabak senin: ) Afiyetle...

      Sil
  3. Ayşegül bu neeee... Diyetisyenime bir dahaki ödülüm çay masası diyeceğim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet söyleyin, hatta deyin ki Ayşegül'ün çay davetine kabul verebilir miyim? diye sorun bakalım ne dicek: )

      Sil
  4. Ayşegül o muhallebili elma tatlısında takıldım kaldım ben hala:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yayınladım bile Lale abla, afiyetle yapıp yiyesiniz: )

      Sil