Sayfalar

30 Aralık 2011 Cuma

Yılın son iş günü: )

Öncelikle blogspotta kör cahil gibi kaldım. Çok karışık geldi bana. Umarım tez zamanda alışırım: (

Yılın son iş günü. Aslında bitişler hep hüzünlendirir beni. 2011 için de üzülüyorum, kimsesiz gibi kalıyor sanki geride. Ağlaya ağlaya, güle güle geçirdiğim günleri barındırdı halbuki.

Yeni başlangıçlar da hep sevindirmiştir, umut vardır içinde. İnsan hiç umutsuz yaşayabilir mi? Bu sabah da yeni yıla hazırlık olsun diye önce kendimden başladım, bir güzel giyindim, süslendim, fönlendim. Düştüm yollara, iki saniyede bir yol boyunca şefe güzel olmuşmuyum diye sormadan da edemedim...İçten içe nasıl güldüğünü hissettim ama çaktırmadım: )

Yeni yıl yeni umutlarla hepimize kutlu olsun. Işıl ışıl günler beklesin bizleri.

Ben kendimce çok umutluyum gelecek günlerden, acısı ile tatlısı ile bekliyorum seni 2012.

2 yorum:

  1. Alışırsın aslında çok kolay :)
    Yeni yıl istediğin her şeyi getirsin sana sevgiler canım :) görüyorum çok güzel omuşsun :)))

    YanıtlaSil
  2. Yardıma ihtiyacın olursa biliyorsun buradayım hep :)

    YanıtlaSil